0 1 0 0 0 5.06.2012Euro-radar: inwestycje na pierwszym planieNie futbol i piłkarze, ale beton i inżynierowie powinni bardziej kojarzyć się nam z nadchodzącymi mistrzostwami. W ciągu ostatniego roku media podały ponad 155 tys. informacji na temat inwestycji i nowej infrastruktury. Właśnie one okazały się najczęstszym tematem związanym z turniejem Euro 2012 – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów.
0 3 0 0 0 5.06.2012Radio popularne wśród mieszkańców miastTrzy czwarte mieszkańców wielkich miast słucha codziennie radia, średnio przez 4,5 godziny. Jednocześnie ponad jedna czwarta z nich spędza z radiem co najmniej 6 godzin – wynika z badania Radio Track, przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC dla Komitetu Badań Radiowych.
1 1 0 0 0 5.06.2012Janusz Rewiński ponownie w spocie PZU (wideo)PZU stworzył spot kontynuujący historię opowiedzianą w poprzedniej reklamie z kampanii wizerunkowej.
0 3 0 0 0 5.06.2012Zwycięzca konkursu na najlepszą kampanię promocyjną miejsc wybrany30 maja, podczas Kongresu Regionów w Świdnicy, ogłoszono zwycięzców w konkursie na najlepszą kampanię promocyjną miejsc.
0 3 0 0 0 5.06.2012Krosno – miasto szkłaOd 2 czerwca Krosno oficjalnie nosi nazwę pierwszego i jedynego szklanego miasta w Polsce. Z tej okazji został podpisany akt lokacji Krosna – miasta szkła. Tego dnia na krośnieńskim rynku stanęło wielkie szklane serce. Miało to związek z otwarciem Centrum Dziedzictwa Szkła.
0 1 0 0 2 5.06.2012Drakońskie kary chronią sponsorów olimpiady w Londynie przed nieautoryzowaną reklamąJak napisał portal AdAge, MKOl wydał zestaw reguł, które mają uchronić sponsorów letniej olimpiady w Londynie przed nieautoryzowaną reklamą. Agencje reklamowe twierdzą jednak, że organizacja wprowadziła zbyt restrykcyjne reguły.
0 1 0 0 0 5.06.2012W tym roku mniej Europejczyków wyjedzie na wakacje. Holiday Barometer 2012Europ Assistance Group wraz z instytutem badawczym Ipsos przeprowadziła kolejne już badanie Holiday Barometer 2012. Dotyczy ono corocznych planów wyjazdowych Europejczyków z Wielkiej Brytanii, Belgii, Niemiec, Francji, Austrii, Włoch oraz Hiszpanii.
0 1 0 0 0 5.06.2012Nowe formaty reklamowe w sieci IDMnetOd początku czerwca oferta IDMnet została wzbogacona o pięć nowych formatów reklamowych typu rich media: filmstrip, portrait, pushdown, sidekick oraz slider. Emisja wprowadzonych do oferty formatów jest możliwa na większości z ponad trzystu witryn, współpracujących z siecią.
0 1 0 0 0 5.06.2012Outdoorowa kampania piwa Tyskie KlasyczneNa początku czerwca rozpoczęła się kampania outdoorowa piwa Tyskie Klasyczne, która potrwa miesiąc. Na ponad 300 nośnikach reklamy zewnętrznej (cityboardy – 6x3 m, oraz supercityboardy – 12x4 m) w południowej Polsce zobaczyć można nową reklamę marki.
0 1 0 0 0 5.06.2012Ruszył Ranking Najcenniejszych Marek Wielkopolski 2012Rada Wpierania Przedsiębiorczości Wielkopolskiego Klubu Kapitału rozpoczęła tworzenie rankingu wartościowych marek, którego celem jest zestawienie i nagrodzenie brandów rdzennie wielkopolskich. Publiczny nabór do rankingu rozpoczął się 1 czerwca i zakończy się 31 lipca. Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników nastąpi w listopadzie 2012 roku.