Drakońskie kary chronią sponsorów olimpiady w Londynie przed nieautoryzowaną reklamą - Marketing przy Kawie
Drakońskie kary chronią sponsorów olimpiady w Londynie przed nieautoryzowaną reklamą
  • 0
  • 1
5.06.2012

Drakońskie kary chronią sponsorów olimpiady w Londynie przed nieautoryzowaną reklamą

Jak napisał portal AdAge, MKOl wydał zestaw reguł, które mają uchronić sponsorów letniej olimpiady w Londynie przed nieautoryzowaną reklamą. Agencje reklamowe twierdzą jednak, że organizacja wprowadziła zbyt restrykcyjne reguły.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56229 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Michał

13 lat temu

Merytoryka

Olimpiada to okres pomiędzy igrzyskami i trwa 4 lata. Olimpiada i igrzyska to nie synonimy :)

Rozwiń komentarze

5 czerwca 2012