0 1 0 0 0 29.03.2012Najszybciej rośnie branża modowa i oponiarska – raport o wynikach sektora produktów konsumenckichŁączna sprzedaż 250 największych firm na świecie oferujących produkty konsumpcyjne wzrosła o 8,4% w roku finansowym kończącym się w czerwcu 2011 r. Największy wzrost sprzedaży odnotowała branża modowa i oponiarska – wynika z raportu firmy doradczej Deloitte „Global Powers of Consumer Products 2012. Connecting the dots”.
0 1 0 0 0 29.03.2012Tegoroczne obchody akcji Godzina dla ZiemiPodczas akcji Godzina dla Ziemi 31 marca o godzinie 20:30 miliony ludzi w symbolicznym geście zgaszą światło na 60 minut. Akcja ma na celu zamanifestowanie troski o środowisko. Organizuje ją polski WWF.
1 1 0 0 0 29.03.2012Link4 wygrał w sądzie z PIPUiF (wideo)Link4 wygrał w sądzie z Polską Izbą Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych.
0 2 0 0 0 29.03.2012Wartość polskiego rynku gierWedług szacunkowych danych ubiegły rok dla branży gier był rekordowy. Na gry w tradycyjnej, pudełkowej formie, te kupowane drogą elektroniczną oraz wymagające tylko przeglądarki internetowej polscy gracze wydali prawie 700 milionów złotych – pisze portal Interaktywnie.com w raporcie „Gry w Internecie”.
1 2 0 0 0 29.03.2012„Ratownicy nad Wisłą” – nowy polski serial (wideo)Trwają zdjęcia do polskiego serialu o ratownikach, który ma być emitowany w sezonie wiosenno-letnim. Ubrani w stroje kąpielowe i wyposażeni w bojki ratownicy patrolować będą nadwiślański brzeg. Premiera odcinka pilotażowego przewidziana jest na kwiecień.
0 1 0 0 0 29.03.2012Gatta poluje na kobiece nogi – blog Leghunter by GattaGatta na początku marca uruchomiła nowy blog Leghunter, na którym prezentowane są zdjęcia i stylizacje nóg „upolowanych” na polskich ulicach, a także najciekawsze zdjęcia znalezione w Internecie. Leghunter to część wiosennej kampanii marki: „Gatta kocha kobiece nogi”.
0 1 0 0 0 29.03.2012Castorama z agencją interaktywnąAgencja The Digitals rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Castorama.
0 1 0 0 0 29.03.2012Wiosenna kampania Sharp Big Aquos29 marca rozpoczyna się kampania reklamowa najnowszych telewizorów Sharp – Big Aquos, czyli modeli o przekątnych ekranu 60’’, 70’’ i 80’’. Kampania „Wielki futbol na dużym ekranie” potrwa do końca maja i prowadzona będzie w Internecie, telewizji oraz wybranych tytułach prasowych.
0 1 0 0 0 29.03.2012„Pokaż język!” – kinowa kampania ŻywcaWe wszystkich kinach Cinema City i Helios ruszyła kampania dotycząca konkursu organizowanego przez producenta piwa Żywiec. Akcja obejmuje 10-sekundowy spot oraz promocję off-screen. Spot wyświetlany będzie przez 4 tygodnie w blokach reklamowych przed wszystkimi filmami męskimi.
0 1 0 0 0 29.03.2012Polski projekt dla Adobe najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards 2012Kampania B2B „Mobiliusz”, zrealizowana przez agencję social media Think Kong dla Adobe Polska, została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Jury nagrodziło „Mobiliusza” w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą kampanię internetową adresowaną do małych firm.