1 1 0 0 1 6.06.2012Gwiazdy futbolu i Calvin Harris w najnowszym spocie Pepsi (wideo)„Kick in the mix” to najnowsza globalna kampania marki Pepsi, która łączy w sobie elementy futbolu, muzyki i orzeźwienia. Akcji towarzyszy spot, w którym obok futbolowych gwiazd z Drużyny Marzeń Pepsi wystąpił znany DJ i producent muzyczny Calvin Harris. Widzowie reklamy zobaczą również Wojciecha Szczęsnego, który jest polską twarzą marki.
1 1 0 0 0 6.06.2012„Dni otwarte” Kasy Stefczyka – nowa kampania reklamowa (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Kasy Stefczyka, prowadzona pod hasłem „Dni otwarte” i promująca specjalną ofertę dla nowych członków kasy. Działania potrwają do 31 sierpnia.
1 4 0 0 0 6.06.2012Rozpoczęła się kampania reklamowa telefonu Samsung Galaxy S III (wideo)1 czerwca, wraz z początkiem sprzedaży, rozpoczęła się również kampania reklamowa modelu telefonu Samsung Galaxy S III. Potrwa ona do końca sierpnia i obejmie swoim zasięgiem standardowe i niestandardowe formy przekazu – m.in. reklamę w telewizji i działania OOH na polskich lotniskach.
1 1 0 0 0 6.06.2012Mamed Chalidow w reklamie napojów energetycznych Tiger (wideo)W tym tygodniu w największych stacjach telewizyjnych rozpocznie się kampania reklamowa napojów energetycznych Tiger. W spocie wystąpił Mamed Chalidow – międzynarodowy mistrz w wadze półciężkiej, walczący w lidze MMA (mixed martial arts – mieszane sztuki walki).
0 1 0 0 0 5.06.2012Bacardi-Martini Polska przedłuża umowę z agencją public relationsAgencja More PR kontynuuje współpracę z Bacardi-Martini Polska – importerem i dystrybutorem luksusowych alkoholi.
0 1 0 0 0 5.06.2012Grupa Nokaut rozpoczęła współpracę z Onet.plGrupa Nokaut podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z portalem Onet.pl. Wartość umowy opiewa na kwotę 1,85 mln złotych i przewiduje dwuletnią współpracę. Oferty Nokaut.pl będą emitowane na głównej stronie Onetu w segmencie e-commerce.
0 1 0 0 0 5.06.2012Polscy konsumenci przed Euro 2012: wyniki sondażu Payback Opinion PollProgram lojalnościowy Payback przeprowadził sondaż on-line wśród polskich konsumentów (w badaniu wzięło udział 500 osób). Wyniki pokazały, że Polacy już kupują eurogadżety (39%) i mają w planach dalsze zakupy (45%). Zakupom towarzyszy przekonanie, że reprezentacja Polski wyjdzie z grupy (61%). Naszym piłkarzom będzie kibicowało 83% Polaków. W czasie Euro część osób planuje podróż, głównie do miast, w których odbędą się mecze. Są też tacy, którzy uciekną przed eurozamieszaniem.
0 2 0 0 0 5.06.2012Polska branża ICT patrzy z optymizmem na rok 2012W roku 2011 firmy teleinformatyczne uczestniczące w rankingu Computerworld Top200 osiągnęły 13-procentowy wzrost sprzedaży. Ich łączne przychody wyniosły prawie 44 mld zł. W tym roku firmy ICT (information and communication technologies) prognozują 20-procentowy wzrost.
0 1 0 0 0 5.06.2012Rozstrzygnięto konkurs „Kampania społeczna roku 2011”Kampanie „Daj włos”, „Zapnij pasy. Włącz myślenie”, „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie”, „Życie to nie Facebook”, „Motocyklem bezpieczniej między samochodami” i „Jest między nami chemia” otrzymały tytuły Kampanii Społecznych Roku 2011.
0 1 0 0 0 5.06.2012Atmedia rozpoczyna sprzedaż lipcowych kampaniiAtmedia, biuro reklamy mediów tematycznych, rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Broker przewiduje 15-procentowy wzrost udziałów pakietu Atmax w wakacje.