1 1 0 0 0 30.03.2012„Dodaj nocy smaku” – kampania reklamowa Carlo Rossi (wideo)Nowa kampania wina Carlo Rossi będzie prowadzona w telewizji, Internecie, na outdoorze i w prasie branżowej. Obejmie też aktywności PR, dodatkowe ekspozycje sklepowe oraz przygotowanie specjalnych ofert dla konsumentow i sprzedawców. Pierwsza odsłona akcji pod hasłem „Dodaj nocy smaku” rozpoczęła się 26 marca i potrwa do końca maja 2012 roku.
0 2 0 0 0 30.03.2012Audi najpopularniejszą, a BMW najbardziej wciągającą marką samochodową na FB w Europie Środkowo-WschodniejNajwiększe marki samochodowe świata coraz wyraźniej zaznaczają swoją obecność na Facebooku. Jak pokazuje raport Sotrender, przygotowany na pierwszą środkowoeuropejską konferencję branży badawczej „Esomar CEE Research Forum”, na narodowych profilach facebookowych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej zdecydowanie dominują niemieckie marki: BMW, Audi i Mercedes.
0 1 0 0 0 30.03.2012„Henio łapie jajka” w wielkanocnym serwisie TescoRozpoczął działalność serwis wielkanocny Tesco, zamieszczony w portalu Onet.pl. Akcja potrwa do 10 kwietnia.
0 2 0 0 0 30.03.2012Wzrost optymizmu polskich konsumentówPrzyszła wiosna, a z nią poprawa nastrojów Polaków. Obserwowany od listopada 2011 r. spadek nastrojów konsumenckich Polaków został, przynajmniej chwilowo, przełamany. Jeszcze w lutym mierzony przez Ipsos wskaźnik optymizmu konsumentów obniżał się, osiągając poziom 73,3 pkt. Obecny wskaźnik optymizmu ustalił się na poziomie 77 punktów i jest to jego najwyższy poziom od listopada 2011 r.
0 1 0 0 0 30.03.2012„Wspieramy rozwój firm na całym świecie” – kampania reklamowa Bibby Financial ServicesRuszyła kampania reklamowa Bibby Financial Services – brytyjskiej firmy faktoringowej specjalizującej się w rozwiązaniach finansowych dla sektora MSP. Celem kampanii „Wspieramy rozwój firm na całym świecie” jest wzmacnianie międzynarodowego wizerunku marki, a także podkreślenie jej silnej obecności na polskim rynku i 10. rocznicy działalności w Polsce.
4 4 0 0 0 30.03.2012Formuła 4.0 – ruszyła kampania reklamowa oferty Play (wideo)Bohater i bohaterka każdego ze spotów przedstawiają Formułę 4.0 w ofercie operatora sieci Play. Jednocześnie ze spotami wizerunkowymi emitowane będą również reklamy produktowe, w których główni bohaterowie prezentują swoje nowe smartfony – Samsung Galaxy S II oraz Nokia Lumia 800.
2 1 0 0 0 30.03.2012Zwycięzcy konkursu na projekt butelki piwa Heineken (wideo)Konkurs „Heineken Limited Edition Design Challenge” został ogłoszony z okazji 140-lecia firmy (więcej o tym projekcie – w artykule Przyszłość zielonej butelki). W konkursie oceniono ponad 30 tys. zgłoszeń z ponad stu krajów. Nadesłane projekty łączone były w pary.
0 1 0 0 0 30.03.2012Altax z agencją public relationsAltax, firma specjalizująca się w produkcji preparatów do dekoracji i ochrony drewna, została nowym klientem MSL Warsaw. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
0 2 0 0 0 30.03.2012Nowe programy motywacyjno-sprzedażowe Akzo NobelPlatforma komunikacyjna „Akzopedia – Portal Ekspertów“ jest podstawą dwóch programów motywacyjno-sprzedażowych Akzo Nobel. Grupę docelową startującej z początkiem kwietnia akcji stanowią sprzedawcy i dystrybutorzy produktów Akzo Nobel – marek: Dulux, Nobiles, Sadolin i Hammerite.
1 1 0 0 0 30.03.2012Orange stanie się główną marką handlową TP (wideo)Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych. Oznacza to, że do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP. Rebranding nie oznacza połączenia Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel, które nadal pozostaną osobnymi spółkami.