Wiewiórki mają chrapkę na orzeszki w czekoladzie. BGŻ z nowym spotem konta osobistego (wideo)
  • 1
  • 1
8.06.2012

Wiewiórki mają chrapkę na orzeszki w czekoladzie. BGŻ z nowym spotem konta osobistego (wideo)

Od początku czerwca bank BGŻ prowadzi drugą odsłonę ogólnopolskiej kampanii promującej jego flagowy produkt: konto osobiste z premią. Bohaterkami kolejnego spotu znów są animowane wiewiórki. Bank celowo rezygnuje z angażowania celebrytów w swoje kampanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 czerwca 2012