Polacy nie wierzą mediom – z wyjątkiem Internetu
  • 0
  • 1
14.06.2012

Polacy nie wierzą mediom – z wyjątkiem Internetu

Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych. Polacy bardziej niż inni Europejczycy ufają informacjom pozyskanym z Internetu – wynika z badania European Trusted Brands.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2012

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2012

Ranking cytowań i informacji: maj 2012

W maju liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Rzeczpospolita” (234 cytaty). Zdecydowanie najczęściej przytaczano wyniki opublikowanego 16 maja „Rankingu Szkół Wyższych 2012” (przygotowanego wspólnie z miesięcznikiem „Perspektywy”). Rozgłos zdobyła także publikacja „Rzeczpospolitej”, dotycząca akcji CBA w prokuraturze rejonowej Wrocław Krzyki-Zachód („Prokurator na podsłuchu CBA”, 10 maja).