Reklamy z szansami na Lwy w Cannes – typują Leo Burnett i Adweek (wideo)
  • 5
  • 1
14.06.2012

Reklamy z szansami na Lwy w Cannes – typują Leo Burnett i Adweek (wideo)

Z czterdziestki faworytów do tegorocznych Cannes Lions, wybranych przez agencję Leo Burnett, serwis Adweek wytypował swoją osiemnastkę spotów. Reklamy podzielono tematycznie według kryteriów: dostosowanie do wymagań klienta, teatr uliczny, kunszt, prowokacja, techniki przyszłości oraz nagłe zwroty akcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2012