0 1 0 0 0 4.06.2012Alfa Star z agencją public relationsMade in PR rozpoczęło współpracę z touroperatorem Alfa Star. Agencja poprowadzi kompleksowe działania PR oraz wesprze firmę w komunikacji wewnętrznej.
0 1 0 0 0 4.06.2012Ruszyła promocja „Istny Ecose!” Knauf InsulationKnauf Insulation reklamuje promocję, w której konsumenci mogą otrzymać rolki wełny mineralnej. Akcja potrwa do końca czerwca.
0 1 0 0 0 4.06.2012Finał konkursu PRaktykuj za granicąZakończył się konkurs dla młodych PR-owców. PRaktykuj za granicą to konkurs stażowy, organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów już po raz dziewiąty. Brali w nim udział studenci z 18 uniwersytetów i szkół wyższych.
0 1 0 0 0 4.06.2012Unilever zadba o CSRAgencja Ciszewski MSL rozpoczeła współpracę z firmą Unilever Polska, której efektem będzie akcja ProjektGospodarni.pl. Akcja zachęca do pamiętania o drobnych czynnościach, które w efekcie ukształtują postawy proekologiczne w polskich gospodarstwach domowych głównie za pomocą możliwości zaoszczędzenia pieniędzy.
1 1 0 0 0 4.06.2012„Ukryta kamera” T-Mobile powraca (wideo)T-Mobile stworzyła kolejną odsłonę kampanii „2 x więcej na konto”, zrealizowaną w konwencji zdjęć z ukrytej kamery. Tym razem sprzedawca sprawdza reakcję kupujących dowiadujących się o podwojeniu zamawianych hot-dogów.
0 4 0 0 1 4.06.2012„Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie” – akcja dla rowerzystówOd 4 czerwca do 31 lipca trwa ogólnopolska kampania Fundacji Allegro All For Planet „Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie”, której celem jest popularyzowanie roweru jako środka transportu przyjaznego środowisku naturalnemu. Gra online rozstrzygnie, w których miastach stanie 100 nowych stojaków rowerowych o niebanalnych kształtach.
0 3 0 0 0 4.06.2012Tysiąc bannerów promujących Euro 2012 w Warszawie2 czerwca zakończył się montaż tysiąca reklam Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012 na warszawskich latarniach. Na potrzeby kampanii stworzono pięć różnych kreacji, które montowane są naprzemiennie.
3 3 0 0 0 4.06.2012Druga odsłona kampanii Lotto „Warto zostać milionerem” (wideo)4 czerwca ruszyła druga odsłona kampanii Lotto, której bohaterowie odpowiadają na pytanie „Co zrobisz, gdy wygrasz w Lotto?”. Wygrana to dla nich narzędzie, które umożliwi realizację ich pasji i marzeń bliskich.
0 1 0 0 0 4.06.2012Nowa agencja public relations na polskim rynku4 czerwca na polskim rynku zadebiutowała EntryMedia – agencja zajmująca się marketingiem oraz PR. Agencja będzie świadczyć usługi dla klientów z branży IT oraz „gamingowej”.
0 1 0 0 0 4.06.2012Podsumowanie zagranicznej kampanii PoznaniaCztery tygodnie kampanii pod hasłem „Come and Join UEFA Euro 2012 in Poznan” pozwoliły Poznaniowi jako marce dotrzeć do ponad połowy grupy docelowej w czterech wybranych krajach. Reklamy zobaczyło ponad 7 mln widzów w telewizji oraz 6,6 mln w Internecie. Ostatnia kampania Poznania osiągnęła też wynik klikalności reklamy na poziomie 4% (średnia dla rynku wynosi między 0,11% a 0,19%).