0 1 0 0 2 5.07.2012Co lubią wygrywać użytkownicy Facebooka?Kim są osoby szukające gier na Facebooku? Serwis Pogryw.pl przygotował analizę, która odpowiada na to pytanie.
0 1 0 0 0 5.07.2012Gala Eska Music Awards zadba o public relationsObsługą PR tegorocznej edycji gali muzycznej Eska Music Awards 2012 zajmą się dwie agencje: Anturaż oraz magnifiCo.
0 1 0 0 0 5.07.2012Wienerberger z agencją public relationsProducent ceramiki budowlanej, firma Wienerberger nawiązała współpracę z Ciszewski MSL. Agencja pozyskała kontrakt w drodze przetargu i zajmie się obsługą media relations oraz doradztwem komunikacyjnym.
0 1 0 0 0 5.07.2012Polscy nagrodzeni w konkursie PromaxBDAW konkursie PromaxBDA Promotion, Marketing and Design Awards rokrocznie przyznawane są nagrody za kampanie autopromocyjne, zwiastuny i oprawy graficzne, które uznawane są za najbardziej prestiżowe wyróżnienia w branży.
0 1 0 0 0 5.07.2012Fundusz Hipoteczny Familia w kampanii wakacyjnejWakacyjna kampania Funduszu Hipotecznego Familia rozpocznie się 9 lipca, będzie to kontynuacja poprzedniej akcji reklamowej. Spot z Rochem Siemianowskim będzie tym razem można obejrzeć w TVP Info, TVP Warszawa oraz w Superstacji.
1 1 0 0 0 5.07.2012Zapowiedź filmu promującego pożydowskie zabytki w województwie świętokrzyskim (wideo)Burzliwe i barwne dzieje województwa świętokrzyskiego są bogate dzięki kulturze żydowskiej, która już od średniowiecza wywierała wpływ na życie tego regionu. Najważniejsze zabytki kultury żydowskiej (synagogi, kirkuty, miejsca pamięci) pokazuje film „Świętokrzyskie sztetle”.
0 2 0 0 0 5.07.2012Promocja Nudli Knorra „Wypłyń na Karaiby” wsparta kampanią reklamowąNudle Knorra rozpoczęły wakacyjną promocję konsumencką „Wypłyń na Karaiby”, która potrwa od 2 do 31 lipca.
0 1 0 0 0 5.07.2012Branża telekomunikacyjna na Facebooku (infografika)Branża telekomunikacyjna jest jedną z najmocniejszych na Facebooku, ale w jaki sposób wykorzystuje inne media społecznościowe? Ne te pytania odpowiada infografika, przygotowana przez OX Media.
0 1 0 0 0 5.07.2012Facebook inwestuje w reklamy mobilne, aby utrzymać reklamodawców na rynkach wschodzącychGłównym powodem, dla którego serwisy społecznościowe takie jak Facebook inwestują w reklamę mobilną, jest dotarcie do reklamodawców na rynkach wschodzących – twierdzi Wendy Clark, manager ds. zintegrowanej komunikacji marketingowej Coca-Coli.
0 6 0 0 0 5.07.2012Euro 2012 w analizie Newspoint (infografika)Analitycy Newspoint sprawdzili, jakim zainteresowaniem cieszyło się Euro 2012 w Internecie. Medialnymi zwycięzcami zostali Cristiano Ronaldo, Franciszek Smuda, polscy kibice, Stadion Narodowy, Shakira i Natalia Siwiec.