0 1 0 0 0 10.02.2012Ponowna emisja reklam Funduszu Hipotecznego FamiliaAktor Roch Siemianowski (znany m.in. z ról w „Plebanii”, „Kryminalnych” czy „Na Wspólnej”) wystąpił w kampanii Funduszu Hipotecznego Familia. Spot z jego udziałem jest ponownie emitowany w TVP 1 oraz w TVP Info. Ta odsłona kampanii rozpoczęła się 6 lutego i potrwa do 26 lutego.
0 1 0 0 1 10.02.2012Milion znaczków od InPost dla „ukochanego miasta Polaków”InPost zachęca do wybrania „Ukochanego polskiego miasta”. W ramach akcji walentynkowej użytkownicy sieci wybiorą miasto najbliższe ich sercu. W okresie UEFA Euro 2012 do obiegu wprowadzony zostanie milion znaczków pocztowych promujących zwycięskie miasto.
0 5 0 0 0 10.02.2012Sesja „Segreti di famiglia” w czasopiśmie „Wow”Zdjęcia do sesji „Segreti di famiglia” stworzył fotograf Kamil Majdański. Materiał promuje markę ubrań Né Comme Ça.
0 1 0 0 0 10.02.2012Agencja Grey traci globalny budżet reklamowy Aquafresh na rzecz TBWAGigant farmaceutyczny GlaxoSmithKline powierzył globalny budżet reklamowy marki pasty do zębów Aquafresh agencji TBWA. Dotychczas markę obsługiwała agencja Grey.
0 1 0 0 0 10.02.2012Apple, Amazon, Facebook, Hyundai – marki z najbardziej lojalnymi klientamiNajwiększą lojalnością amerykańskich klientów cieszą się marki związane z nowymi technologiami. Wyjątkiem w pierwszej dziesiątce jest Hyundai – wynika z badań przeprowadzonych za oceanem.
1 1 0 0 0 10.02.2012Billboard Nivea, czyli światłoczuła mozaika z Rio de Janeiro (wideo)Brazylijska reklama outdoorowa marki Nivea Sun, widoczna dla przechodniów tylko w słoneczne dni, wbrew pozorom nie jest skomplikowaną technologicznie konstrukcją. To mozaika stworzona przez artystę we współpracy z agencją reklamową.
1 1 0 0 0 10.02.2012Spot reklamujący owocową loterię marki Łowicz (wideo)Trwa ogólnopolska loteria promocyjna marki Łowicz pod hasłem: „Słodko zacznij dzień pełen nagród”. Loteria, która potrwa od 30 stycznia do 30 marca, promuje 25 owocowych produktów marki Łowicz (tj. dżemy, konfitury, powidła, żurawiny i borówki).
0 1 0 0 0 9.02.2012Dettol wybrał agencję PRDettol, marka z portfolio Reckitt Benckiser zajmująca się produkcją środków biobójczych, antybakteryjnych mydeł i żeli, od początku roku ma wsparcie PR agencji Multi Communications. Agencja została wybrana w ramach przetargu do przeprowadzenia całorocznej kampanii.
0 1 0 0 0 9.02.2012Cygnett wybrał agencję PRCygnett – marka oferująca akcesoria do urządzeń firmy Apple, należąca do portfolio Asbis – wchodzi na polski rynek oraz nawiązuje współpracę z agencją 4 Publicity.
0 1 0 0 0 9.02.2012Jameson wybrał agencję e-marketingowąJameson – marka Pernod Ricard Polska – rozpoczął współpracę z agencją Adv.pl (Lemon Sky). Agencja zajmie się obsługą marki w kanale digital i przygotuje strategię marki w mediach społecznościowych.