0 2 0 0 0 3.07.2012Kompleksowy relaunch marki GerberMarka Gerber przeprowadziła relaunch całej linii słoików oraz soków. Stworzono nowy graficzny nośnik marki, który zastąpił dotychczasowy niebieski trójkąt, tzw. brand-roof, oraz zintegrowano logotyp Nestlé przy logotypie marki Gerber.
0 1 0 0 0 3.07.2012Kampania promocyjna nowego notebooka Samsung Serii 9Celem kampanii jest przedstawienie zaawansowanych funkcji oraz designu tej serii. Główne działania promocyjne potrwają do końca września.
0 1 0 0 0 3.07.2012Islandzkie biuro podróży Iceland Unlimited z polską agencją interaktywnąAgencja Hotchili została zaproszona do współpracy przez kolejnego klienta spoza granic Polski. Dla islandzkiego biura podróży Iceland Unlimited przygotowała grę na Facebooka, promującą organizację indywidualnych wycieczek po wyspie.
3 1 0 0 1 3.07.2012Szczęsny i Lewandowski włączeni w działania marketingowe PZPN w Internecie (wideo)W związku z uruchomieniem swojej strony Google+ PZPN zorganizował serię spotkań wideo (tzw. hangouts) z zawodnikami reprezentacji Polski, m.in. z Wojciechem Szczęsnym i Robertem Lewandowskim. To część kompleksowych działań wizerunkowych Polskiego Związku Piłki Nożnej w Internecie.
1 1 0 0 0 3.07.2012Kampania społeczna „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!”Klasyka filmu gangsterskiego – boss mafii i jego goryle zostają zaatakowani przez seryjnego mordercę. Finał zaskakuje: mordercą jest rak, a tytułowe zabezpieczanie tyłów to poddanie się badaniu kolonoskopii.
0 1 0 0 0 3.07.2012Product placement w „Wiadomościach”?Podczas Euro 2012 w TVP nadawane były rozmowy z celebrytami o sporcie, prowadzone w studiu mieszczącym się na dachu fabryki Wedla. Telewizja nadała stamtąd także dwukrotnie „Wiadomości”.
0 3 0 0 0 3.07.2012Robert Lewandowski na gigantycznym muralu GilletteW Warszawie w pobliżu Politechniki powstał gigantyczny mural z wizerunkiem piłkarza, Roberta Lewandowskiego. Dzieło zostało stworzone przez Gillette.
0 2 0 0 0 3.07.2012Coraz więcej optymistów wśród PolakówSpadek nastrojów konsumenckich Polaków, obserwowany od końca 2011 roku, został w czerwcu przełamany. Według najnowszego badania Ipsos, już drugi miesiąc z kolei obserwujemy wzrost wskaźnika optymizmu konsumentów (WOK). W stosunku do poprzedniego miesiąca wskaźnik ten wzrósł w czerwcu aż o 8,5 pkt, osiągając poziom 87,5 pkt.
0 3 0 0 0 3.07.2012Raport: Wakacje „Do It Yourself” oczami polskich turystówUlubionym wakacyjnym kierunkiem polskiego turysty jest Chorwacja, rozwój tanich linii lotniczych niespecjalnie zachęcił nas do organizacji wakacji we własnym zakresie. Ponad 60 proc. ankietowanych deklaruje, że na wakacyjne wyjazdy wydaje 1000–2000 zł na członka rodziny. Takie preferencje Polaków co do organizowania wakacji we własnym zakresie wyłaniają się z raportu przygotowanego na zlecenie serwisu WakacyjnyWynajem.pl.
2 1 0 0 0 3.07.2012Kampania społeczna „Cukrzyca to podstępna żmija” (wideo)Na zlecenie Ministerstwa Zdrowia wyprodukowano dwa spoty reklamowe, mające uświadamiać odbiorców o zagrożeniu cukrzycą i problemach, jakie ta choroba powoduje.