Euro 2012 w analizie Newspoint (infografika) - Marketing przy Kawie
Euro 2012 w analizie Newspoint (infografika)
Advertisement
  • 0
  • 6
5.07.2012

Euro 2012 w analizie Newspoint (infografika)

Analitycy Newspoint sprawdzili, jakim zainteresowaniem cieszyło się Euro 2012 w Internecie. Medialnymi zwycięzcami zostali Cristiano Ronaldo, Franciszek Smuda, polscy kibice, Stadion Narodowy, Shakira i Natalia Siwiec.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56294 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to
 

4 lipca 2012