3 1 0 0 0 20.07.2012„Świat bez tkanin” – nowa globalna kampania marki IKEA (wideo)Tematem przewodnim katalogu Ikei na 2013 rok są tkaniny. Jak wyglądałoby nasze życie bez tkanin? To temat humorystycznego spotu stworzonego przez markę.
0 1 0 0 1 19.07.2012„Analiza SEO w pigułce” – e-bookK2 Search i ACR przygotowały darmowego e-booka „Analiza SEO w pigułce”, poświęconego analizie SEO. Autorem pozycji jest Damian Sałkowski, SEO specialist z K2 Search.
7 1 0 0 0 19.07.2012Marcin Dołęga zmaga się z najnowszym produktem marki Acer (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Acer. W kanale marki na YouTube można obejrzeć filmowy pojedynek mistrza świata sztangistów i pretendenta do złota olimpijskiego, Marcina Dołęgi, ambasadora marki Acer, z najnowszym ultrabookiem Acer Aspire S5.
0 3 0 0 0 19.07.2012Takie zakupy tylko raz w rocku, czyli Lidl na XVIII Przystanku WoodstockLidl już po raz drugi pojawi się na Festiwalu Woodstock, dzięki czemu zakupy będzie można zrobić na miejscu, w placówce Lidla otwartej specjalnie na tę okazję.
2 2 0 0 0 19.07.2012Bilguun Ariunbaatar w jurcie reklamuje serwis noclegowy Lokalo.pl (wideo)Grupa Allegro rozpoczęła kampanię marketingową wspierającą uruchomienie nowego serwisu noclegowego – Lokalo.pl. Twarzą kampanii został Bilguun Ariunbaatar – znany polski showman.
1 1 0 0 0 19.07.2012Kampania WWF: „Stop toksycznym sinicom!” (wideo)Organizacja World Wide Fund for Nature opublikowała na YouTube kolejny film mający uwrażliwić odbiorców w kwestii konieczności dbania o środowisko.
0 1 0 0 0 19.07.2012CaseBook „Działania reklamowe w blogosferze”Jak powinna przebiegać współpraca na linii bloger – reklamodawca? Czy blogerom płacić, ile płacić i jak płacić? Które formy reklamy sprawdzają się na blogach, a które są zupełnie nieskuteczne? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawarte zostały w CaseBooku „Działania reklamowe w blogosferze”, opracowanym przez Natalię Hatalską.
0 1 0 0 0 19.07.2012Platform Channel rozpoczął sprzedaż czasu reklamowego na jesieńFirma Privil Polska, działająca na rynku reklamy zewnętrznej, rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na jesień na multimedialnych nośnikach digital signage umieszczonych na peronach PKP, Intercity i Eurocity.
0 1 0 0 0 19.07.2012Prosumenci w poszukiwaniu przycisku „wyłącz” – Prosumer Report: „Cyfrowe życie”Zaawansowane technologie dawno już przestały pełnić funkcje wyłącznie użytkowe. Rozwój technologiczny uważamy za główną przyczynę wzrostu tempa życia, zaniku prywatności i bezpośrednich kontaktów międzyludzkich, ale jednocześnie doceniamy pozytywny wpływ „bycia online” na życie towarzyskie i nie potrafimy wyobrazić sobie funkcjonowania bez wszechobecnej łączności. Takie wnioski przynoszą badania, których wyniki zawarto w publikacji „Prosumer Report: Cyfrowe życie”, przygotowanej przez firmę Euro RSCG Sensors.
1 1 0 0 2 19.07.2012Przestępcy składają życzenia na Święto Policji (wideo)W ramach obchodów Święta Policji (24 lipca) stworzono trzy spoty reklamowe („Kwiaty”, „Laurka” oraz „Prezent”). Reklamy znajdą się w Internecie, będą rozsyłane w formie virali; prawdopodobnie wyemituje je również Telewizja Polska.