Platform Channel rozpoczął sprzedaż czasu reklamowego na jesień
  • 0
  • 1
19.07.2012

Platform Channel rozpoczął sprzedaż czasu reklamowego na jesień

Firma Privil Polska, działająca na rynku reklamy zewnętrznej, rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na jesień na multimedialnych nośnikach digital signage umieszczonych na peronach PKP, Intercity i Eurocity.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54788 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2012

Prosumenci w poszukiwaniu przycisku „wyłącz” – Prosumer Report: „Cyfrowe życie”

Zaawansowane technologie dawno już przestały pełnić funkcje wyłącznie użytkowe. Rozwój technologiczny uważamy za główną przyczynę wzrostu tempa życia, zaniku prywatności i bezpośrednich kontaktów międzyludzkich, ale jednocześnie doceniamy pozytywny wpływ „bycia online” na życie towarzyskie i nie potrafimy wyobrazić sobie funkcjonowania bez wszechobecnej łączności. Takie wnioski przynoszą badania, których wyniki zawarto w publikacji „Prosumer Report: Cyfrowe życie”, przygotowanej przez firmę Euro RSCG Sensors.