0 2 0 0 1 20.07.2012Raport: Najbardziej pożądane marki smartfonówNajpopularniejszym operatorem telefonii komórkowej wśród internautów jest Orange (32 proc. wskazań). Plus, T-Mobile i Play to operatorzy, których internauci wybierają w drugiej kolejności – wynika z badań przeprowadzonych przez MEC.
1 2 0 0 0 20.07.2012Euro 2012 w polskiej prasie i InternecieTematyka zakończonych niedawno mistrzostw Europy w piłce nożnej niewątpliwie zdominowała polskie media na okres przynajmniej kilku tygodni. Od 8 czerwca zainteresowania czytelników skupiały się przede wszystkim na odbywającym się w naszym kraju turnieju, a wydarzenia z innych dziedzin, zazwyczaj dominujących (jak polityka), były zdecydowanie mniej eksponowane, jeżeli nie pomijane – wynika z raportu firmy Newton Media.
0 1 0 0 0 20.07.2012Firma Asbis zadba o public relationsFirma Asbis, dystrybutor komponentów komputerowych, rozszerzyła współpracę z agencją 4 Publicity. Agencja zajmie się obsługą PR serii akcesoriów elektronicznych sygnowanych logo Ferrari.
0 7 0 0 0 20.07.2012Tomasz Adamek przedłużył współpracę z marką napojów energetycznych Las Vegas (zdjęcia z planu)Marka Las Vegas Power Energy Drink poinformowała, że w czerwcu przedłużyła kontrakt z bokserem Tomaszem Adamkiem na wykorzystanie jego wizerunku w działaniach marketingowych.
0 1 0 0 0 20.07.2012Lana Del Rey została twarzą marki odzieżowej H&MPiosenkarka Lana Del Rey będzie tej jesieni promować swoją twarzą i głosem markę odzieżową H&M na całym świecie. Na potrzeby kampanii Del Rey weźmie udział w sesji zdjęciowej zrealizowanej przez parę fotografów: Inez van Lamsweerde i Vinoodha Matadina. Wykona również cover przeboju „Blue Velvet” (klip wyreżyseruje Johan Renck).
0 1 0 0 0 20.07.2012„Gazeta Wyborcza” na iPadaOd 20 lipca użytkownicy iPadów mogą czytać na swoich tabletach codzienne wydanie „Gazety Wyborczej” wraz z jej dodatkami – „Gazetą Stołeczną” oraz „Sportem.pl” i „Dużym Formatem”.
1 1 0 0 0 20.07.2012Subaru XV reklamowane w Multikinie (wideo)W drugim kwartale 2012 roku samochód Subaru XV promowany był w kinach sieci Multikino. W ramach kampanii zleconej przez Subaru Import Polska prowadzone były działania on screen i off screen. Akcję uzupełniały reklamy prasowe oraz promocja w Internecie.
0 1 0 0 0 20.07.2012Konsumenci ujawnią markom dane w zamian za lepszy poziom obsługiKonsumenci gotowi są przekazywać markom dane na swój temat, jeśli miałoby to poprawić jakość obsługi – wynika z globalnego badania Arnold Worldwide.
0 1 0 0 0 20.07.2012Przepis na udany event na Targach Event 2012Niebanalne pomysły na niezapomniane eventy i szereg produktów, usług czy rozwiązań potrzebnych do organizacji różnorodnych imprez – to wszystko zostanie zaprezentowane podczas tegorocznych Targów Event 2012. To jedyne w Polsce wydarzenie tego typu, które w całości jest przeznaczone dla przedstawicieli branży eventowej. IV Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów odbędą się w dniach 3-4 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 54c w Warszawie.Informacja promocyjna
1 1 0 0 0 20.07.2012Międzynarodowa kampania reklamowa soku Cappy (wideo)Należąca do koncernu Coca-Cola marka Cappy rozpoczęła kampanię reklamową, która będzie prowadzona w sześciu krajach regionu centralnej i południowej Europy – na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie oraz w Polsce.