CaseBook „Działania reklamowe w blogosferze”
  • 0
  • 1
19.07.2012

CaseBook „Działania reklamowe w blogosferze”

Jak powinna przebiegać współpraca na linii bloger – reklamodawca? Czy blogerom płacić, ile płacić i jak płacić? Które formy reklamy sprawdzają się na blogach, a które są zupełnie nieskuteczne? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawarte zostały w CaseBooku „Działania reklamowe w blogosferze”, opracowanym przez Natalię Hatalską.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2012

Prosumenci w poszukiwaniu przycisku „wyłącz” – Prosumer Report: „Cyfrowe życie”

Zaawansowane technologie dawno już przestały pełnić funkcje wyłącznie użytkowe. Rozwój technologiczny uważamy za główną przyczynę wzrostu tempa życia, zaniku prywatności i bezpośrednich kontaktów międzyludzkich, ale jednocześnie doceniamy pozytywny wpływ „bycia online” na życie towarzyskie i nie potrafimy wyobrazić sobie funkcjonowania bez wszechobecnej łączności. Takie wnioski przynoszą badania, których wyniki zawarto w publikacji „Prosumer Report: Cyfrowe życie”, przygotowanej przez firmę Euro RSCG Sensors.