1 1 0 0 0 10.07.2012Kontynuacja kampanii reklamowej ciastek Hit (wideo)Ciastka Hit rozpoczęły kampanię reklamową, w której wykorzystany został ubiegłoroczny spot reklamowy. W reklamie umieszczono 4-sekundową animację 3D, informującą o nowości Hit Choko Sticks.
0 1 0 0 0 10.07.2012Aplikacja Flag Face częścią kampanii promocyjnej brytyjskiego dziennika „Daily Star”Aplikacja Flag Face spotkała się z ogromnym zainteresowaniem w Wielkiej Brytanii. Umożliwia ona wirtualne malowanie twarzy w barwy drużyn narodowych z Europy oraz Ameryki. Multimedialny gadżet został uznany przez „Daily Star” za „must-have” sezonu, stając się częścią kampanii promocyjnej dziennika.
0 1 0 0 0 10.07.2012IMS i Radiowe Doradztwo Reklamowe rozpoczynają współpracęInternet Media Services (IMS) – firma zajmująca się marketingiem sensorycznym – podpisała umowę partnerską o współpracy z Radiowym Doradztwem Reklamowym – spółką planującą i sprzedającą kampanie reklamowe w stacjach radiowych i serwisach internetowych należących do Grupy Radiowej Agory oraz w sieci kin Helios.
0 1 0 0 0 10.07.2012L’Oréal Paris z agencją interaktywnąFirma L'Oréal Paris rozpoczęła wspołpracę z agencją SoInteractive, która zajmie się obsługą klienta w zakresie przygotowania katalogu produktowego dla zarejestrowanych partnerów firmy. Katalog przeznaczony jest dla partnerów, działów obsługi klienta i marketingu branży kosmetycznej.
2 1 0 0 0 10.07.2012Nowa butelka wódki Wyborowej (wideo)Pernod-Ricard, właściciel marki Wyborowa, wprowadził do sprzedaży nową butelkę tej wódki.
0 1 0 0 0 10.07.2012Pierwszy etap międzynarodowego konkursu o targach rozstrzygniętySą już znane wyniki I etapu konkursu dla studentów „Wizja targów do roku 2020”, organizowanego wspólnie przez Polską Izbę Przemysłu Targowego i Centrex – Międzynarodowy Związek Statystyk Targowych. Studenci polskich uczelni wyższych mogli nadsyłać prace od października 2011 roku do 2 maja. Oficjalne ogłoszenie laureatów nastąpiło 6 lipca w Warszawie.
0 1 0 0 0 10.07.2012Western Union oficjalnym sponsorem Ligi Europejskiej UEFAFirma Western Union została nowym globalnym partnerem i oficjalnym sponsorem Ligi Europejskiej UEFA. Współpraca pomiędzy Western Union a UEFA wchodzi w życie od zaraz i trwać będzie nieprzetrwanie aż do końca rozgrywek Ligi Europejskiej UEFA w 2015 roku.
0 1 0 0 0 10.07.2012Plakaty i ulotki wspierają akcję „Tu mieszkam, tu kupuję”Ponad 140 000 pakietów materiałów, promujących zakupy „tuż za rogiem”, trafi do właścicieli sklepów osiedlowych w całej Polsce. To kolejne działania realizowane w ramach III edycji kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję”, której inicjatorem jest Makro Cash & Carry.
0 1 0 0 0 10.07.2012Kampania reklamowa nowego produktu Lipton Ice TeaMarka Lipton Ice Tea rozpoczęła dwumiesięczną wakacyjną kampanię mrożonej herbaty Green Lemon, prowadzoną pod hasłem „Lekka z natury”. Kampania obejmie m.in. działania w prasie i akcje samplingowe, jednak będzie prowadzona głównie w Internecie. Akcja reklamowa potrwa do końca sierpnia.
0 1 0 0 0 10.07.2012Podsumowanie II edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Jedz smacznie i zdrowo”29 czerwca zakończyła się druga edycja ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Jedz smacznie i zdrowo”, organizowanego przez markę Winiary we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności.