Lana Del Rey została twarzą marki odzieżowej H&M - Marketing przy Kawie
Lana Del Rey została twarzą marki odzieżowej H&M
  • 0
  • 1
20.07.2012

Lana Del Rey została twarzą marki odzieżowej H&M

Piosenkarka Lana Del Rey będzie tej jesieni promować swoją twarzą i głosem markę odzieżową H&M na całym świecie. Na potrzeby kampanii Del Rey weźmie udział w sesji zdjęciowej zrealizowanej przez parę fotografów: Inez van Lamsweerde i Vinoodha Matadina. Wykona również cover przeboju „Blue Velvet” (klip wyreżyseruje Johan Renck).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2012

Przepis na udany event na Targach Event 2012

Niebanalne pomysły na niezapomniane eventy i szereg produktów, usług czy rozwiązań potrzebnych do organizacji różnorodnych imprez – to wszystko zostanie zaprezentowane podczas tegorocznych Targów Event 2012. To jedyne w Polsce wydarzenie tego typu, które w całości jest przeznaczone dla przedstawicieli branży eventowej. IV Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów odbędą się w dniach 3-4 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 54c w Warszawie.
Informacja promocyjna