Espresso

13 sierpnia 2012

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
13.08.2012

Co w trawie piszczy? Teczka Trendów 2012

Firma badawcza 4P Research mMx zidentyfikowała 10 masowych trendów konsumenckich, które wpływają na to, jak kupują, czego szukają i o czym marzą konsumenci, a także czego się obawiają i czego pragną unikać. Każdy trend został dokładnie zanalizowany, opisany i zilustrowany. Badacze ocenili również jego zasięg i potencjał na gruncie polskim. W ten sposób powstała Teczka Trendów 2012 – 70-stronicowy raport, dostępny obecnie w letniej cenie promocyjnej.
Informacja promocyjna

10 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
10.08.2012

Zmiany zachowań młodych nabywców (infografika)

Są wrażliwi cenowo, szukają dobrej jakości w niższej cenie. Choć są grupą aspiracyjną, ze względu na sytuację ekonomiczną nie mogą liczyć na stabilne zatrudnienie i własne mieszkanie. To młodzi nabywcy – infografikę na temat zmian ich zachowań przygotowała agencja CzArt. Z braku stabilności ekonomicznej wynika, zdaniem agencji, sukces w tej grupie takich sieci sprzedaży, jak Biedronka czy Lidl, a także dyskontów odzieżowych KIK, sklepów TK Maxx oraz instytucji parabankowych, takich jak SKOK-i.

Poprzednie Następne