0 1 0 0 0 13.08.2012Mobilny konsument w świecie mobilnego InternetuCo piąty internauta ma telefon typu smartfon, za pomocą którego łączy się z Siecią, komunikuje ze znajomymi czy korzysta z nawigacji GPS – wynika z raportu „Mobilny konsument w świecie mobilnego Internetu”, przygotowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).
1 1 0 0 0 13.08.2012Kosmita w reklamie ubezpieczeń samochodowych mBanku (wideo)Nowa kampania reklamowa mBanku promująca ubezpieczenia samochodowe łączy wyraźny przekaz marketingowy z absurdalnym humorem sytuacyjnym charakterystycznym dla marki. Kampania rozpocznie się 13 sierpnia i potrwa do 16 września, w Internecie zaś do 30 września.
0 10 0 0 0 13.08.2012Co w trawie piszczy? Teczka Trendów 2012Firma badawcza 4P Research mMx zidentyfikowała 10 masowych trendów konsumenckich, które wpływają na to, jak kupują, czego szukają i o czym marzą konsumenci, a także czego się obawiają i czego pragną unikać. Każdy trend został dokładnie zanalizowany, opisany i zilustrowany. Badacze ocenili również jego zasięg i potencjał na gruncie polskim. W ten sposób powstała Teczka Trendów 2012 – 70-stronicowy raport, dostępny obecnie w letniej cenie promocyjnej.Informacja promocyjna
0 1 0 0 0 13.08.2012Polacy rozczarowani występami polskich sportowców na olimpiadzie w LondynieWiększość internautów (57%) nie jest zadowolona z występu polskiej reprezentacji podczas igrzysk olimpijskich w Londynie. Jednocześnie aż 58% respondentów uważa, że olimpiada była większym sukcesem reprezentacji Polski niż Euro 2012.
0 1 0 0 0 13.08.2012Agora: zwolnienia grupowe – do stycznia 250 pracowników straci pracęZarząd Agory rozpoczyna konsultacje w sprawie zwolnień grupowych ze związkiem zawodowym działającym w Spółce. Do stycznia 2013 roku zarząd planuje zwolnienie do 250 pracowników. Przyczyną zwolnień jest osłabienie rynku reklamy i zwiększona dynamika zmian całego rynku mediów.
0 1 0 0 0 13.08.201217 sierpnia mija I termin wysyłania zgłoszeń w konkursie Złote SpinaczeZapraszamy do udziału w konkursie Złote Spinacze 2012, nagradzającym najlepsze polskie projekty PR. Kampanie można zgłaszać w 28 kategoriach podzielonych na 3 główne grupy: kategorie główne, sektory i kategorie specjalne.
0 1 0 0 0 13.08.2012Branża finansowa traci wizerunkowo na aferze Amber GoldAż 77% internautów przyznaje, że problemy Amber Gold wpłynęły negatywnie na postrzeganie przez nich parabanków – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia. Pogorszyły się oceny instytucji kontrolujących sektor finansowy i samych banków.
0 1 0 0 0 13.08.2012Witryny internetowe MTV, Viva oraz ComedyCentral ponownie w ofercie ArboInteractiveGrupa ArboInteractive wznawia współpracę z witrynami Grupy Viacom International Media Networks w Polsce: MTV, Viva oraz ComedyCentral. Podpisano umowę na wyłączność agencyjną.
0 1 0 0 2 10.08.2012Zmiany zachowań młodych nabywców (infografika)Są wrażliwi cenowo, szukają dobrej jakości w niższej cenie. Choć są grupą aspiracyjną, ze względu na sytuację ekonomiczną nie mogą liczyć na stabilne zatrudnienie i własne mieszkanie. To młodzi nabywcy – infografikę na temat zmian ich zachowań przygotowała agencja CzArt. Z braku stabilności ekonomicznej wynika, zdaniem agencji, sukces w tej grupie takich sieci sprzedaży, jak Biedronka czy Lidl, a także dyskontów odzieżowych KIK, sklepów TK Maxx oraz instytucji parabankowych, takich jak SKOK-i.
1 1 0 0 0 10.08.2012Portal Se.pl promuje się wśród młodych ludzi (audio)Rozpoczęła się kampania promująca serwis Se.pl. Skierowana jest do młodych ludzi, którzy poszukują w Internecie informacji i rozrywki.