Branża finansowa traci wizerunkowo na aferze Amber Gold - Marketing przy Kawie
Branża finansowa traci wizerunkowo na aferze Amber Gold
  • 0
  • 1
13.08.2012

Branża finansowa traci wizerunkowo na aferze Amber Gold

Aż 77% internautów przyznaje, że problemy Amber Gold wpłynęły negatywnie na postrzeganie przez nich parabanków – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia. Pogorszyły się oceny instytucji kontrolujących sektor finansowy i samych banków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 sierpnia 2012

10 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2012

Zmiany zachowań młodych nabywców (infografika)

Są wrażliwi cenowo, szukają dobrej jakości w niższej cenie. Choć są grupą aspiracyjną, ze względu na sytuację ekonomiczną nie mogą liczyć na stabilne zatrudnienie i własne mieszkanie. To młodzi nabywcy – infografikę na temat zmian ich zachowań przygotowała agencja CzArt. Z braku stabilności ekonomicznej wynika, zdaniem agencji, sukces w tej grupie takich sieci sprzedaży, jak Biedronka czy Lidl, a także dyskontów odzieżowych KIK, sklepów TK Maxx oraz instytucji parabankowych, takich jak SKOK-i.