Co w trawie piszczy? Teczka Trendów 2012
  • 0
  • 10
13.08.2012

Co w trawie piszczy? Teczka Trendów 2012

Firma badawcza 4P Research mMx zidentyfikowała 10 masowych trendów konsumenckich, które wpływają na to, jak kupują, czego szukają i o czym marzą konsumenci, a także czego się obawiają i czego pragną unikać. Każdy trend został dokładnie zanalizowany, opisany i zilustrowany. Badacze ocenili również jego zasięg i potencjał na gruncie polskim. W ten sposób powstała Teczka Trendów 2012 – 70-stronicowy raport, dostępny obecnie w letniej cenie promocyjnej.
Informacja promocyjna

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 sierpnia 2012