Witryny internetowe MTV, Viva oraz ComedyCentral ponownie w ofercie ArboInteractive
  • 0
  • 1
13.08.2012

Witryny internetowe MTV, Viva oraz ComedyCentral ponownie w ofercie ArboInteractive

Grupa ArboInteractive wznawia współpracę z witrynami Grupy Viacom International Media Networks w Polsce: MTV, Viva oraz ComedyCentral. Podpisano umowę na wyłączność agencyjną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2012

Zmiany zachowań młodych nabywców (infografika)

Są wrażliwi cenowo, szukają dobrej jakości w niższej cenie. Choć są grupą aspiracyjną, ze względu na sytuację ekonomiczną nie mogą liczyć na stabilne zatrudnienie i własne mieszkanie. To młodzi nabywcy – infografikę na temat zmian ich zachowań przygotowała agencja CzArt. Z braku stabilności ekonomicznej wynika, zdaniem agencji, sukces w tej grupie takich sieci sprzedaży, jak Biedronka czy Lidl, a także dyskontów odzieżowych KIK, sklepów TK Maxx oraz instytucji parabankowych, takich jak SKOK-i.