„Wzmocnij pamięć kolorami” – pierwsza telewizyjna kampania Stabilo w Polsce (wideo)
  • 1
  • 2
21.08.2012

„Wzmocnij pamięć kolorami” – pierwsza telewizyjna kampania Stabilo w Polsce (wideo)

24 sierpnia rozpocznie się pierwsza w Polsce telewizyjna kampania marki artykułów piśmienniczych Stabilo. Jej hasło brzmi: „Wzmocnij pamięć kolorami”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2012

„Lepszy start dla Twojego dziecka” – piąta edycja akcji profilaktycznej ZP PPS

W Polsce wciąż co ósma ciężarna spożywa alkohol. Tegoroczne statystyki pokazują jednak pozytywne zmiany: w porównaniu do 2005 r. 20% więcej mam zachowuje całkowitą abstynencję. Problemem pozostaje jednak brak wiedzy i akceptacja społeczna picia alkoholu w ciąży. Dlatego Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczął w sierpniu kolejną, piątą edycję kampanii społecznej „Lepszy start dla Twojego dziecka”.