0 1 0 4.03.2013Nowa spółka Społeczności.pl powstaje ze struktur serwisu Fotka.plZ początkiem marca powołana została spółka Społeczności.pl, której działalność będzie koncentrować się na sprzedaży powierzchni reklamowej w najpopularniejszych serwisach społecznościowych w Polsce.
3 1 1 4.03.2013„Kochasz życie? Kochaj się z prezerwatywą”. Kampania społeczna „Kończ bez strachu” (wideo)4 marca rusza kampania społeczna „Kończ bez strachu”. Akcję popierają młodzi aktorzy: Dominika Gwit, Alan Andersz i Philippe Tłokiński, którzy wystąpili w trzech jej spotach. Reklamy zostaną wyemitowane w TVN. W akcję zaangażował się również aktor Łukasz Nowicki. Patronat merytoryczny nad projektem objął Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP).
1 1 0 4.03.2013„Spadajcie na drzewo”. Fundacja Ptaki Polskie wspiera budowę budek lęgowych (wideo)1 marca w warszawskiej galerii Złote Tarasy, podczas wernisażu wystawy „Ptak też człowiek!” odbyła się premiera spotu społecznego „Spadajcie na drzewo”. Reklama wspiera akcję zbierania pieniędzy na budki lęgowe dla ptaków. Kampanię prowadzi stowarzyszenie Ptaki Polskie.
1 1 0 4.03.2013Kampania Heyah: bobasy zastępują Lenina (wideo)1 marca rozpoczęła się kampania reklamowa Heyah. Operator wycofał się z kontrowersyjnej reklamy z postacią Lenina. Nowa odsłona działań utrzymana jest w innej stylistyce. Spot przedstawia bobasy, które niczym gangsterzy obmyślają swoje pseudonimy. Akcja promuje ofertę „60 minut do wszystkich sieci za 1 zł”.
0 1 0 4.03.2013Ogólnopolska kampania promująca wino Carlo RossiZ początkiem marca startuje ogólnopolska kampania wina Carlo Rossi Sweet Red. Akcja obejmuje emisję reklam prasowych i internetowych oraz PR. Działania reklamowe potrwają do końca kwietnia.
1 1 0 4.03.2013Anna Grodzka przekonuje, że „Będzie lepiej” (wideo)Posłanka i działaczka społeczna Anna Grodzka wzięła udział w kampanii przeciw nietolerancji, wspieranej przez stację MTV Polska. To kolejny film z cyklu „Będzie lepiej”, w którym osoby ze świata mediów, polityki i kultury nagrywają krótkie wypowiedzi z pozytywnym przekazem.
0 1 0 3.03.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYKariera w sprzedaży czy może członkostwo w Radzie Nadzorczej?22 marca rozpoczyna się kurs menedżerski dla key account managerów – organizowany przez Wielkopolską Szkołę Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Program zawiera 72 godziny zajęć (piątki od godz. 16.00 i soboty 9.00 – 16.00). Opcją uzupełniającą szkolenie mogą być indywidualne wizyty trenera wraz z uczestnikiem kursu u rzeczywistych klientów firmy. Szukasz jeszcze większych wyzwań – zdobądź z nami przepustkę do Rady Nadzorczej.Informacja promocyjna
2 1 0 2.03.2013Audi grają w paintballJaki będzie efekt, kiedy w olbrzymim hangarze zamkniemy dwóch znanych kaskaderów i dwa samochody Audi z zamontowanymi karabinami na kulki z farbą?
0 1 0 2.03.2013Sir Martin Sorrell: zamiast ciąć koszty, firmy muszą znowu zacząć inwestować w markęZdaniem szefa największego holdingu marketingowego na świecie, WPP, w obecnym stadium kryzysu firmy muszą skończyć z awersją do ryzyka. W niedawnym wywiadzie dla „Harvard Business Review” Martin Sorrell stwierdził także, że serwis społecznościowy Twitter nie jest medium reklamowym, lecz PR-owym.
0 1 0 2.03.2013Wyniki konkursu Blog Roku 2012Blog „From movie to the kitchen” autorstwa Pauliny Wnuk został Blogiem Roku 2012. W kategorii „Firmowe i profesjonalne” zwyciężył blog Jacka Kotarbińskiego o tematyce marketingowej. Nagrodzono blogi w dziesięciu kategoriach, a także wręczono wyróżnienia i nagrodę Blog Blogerów.