0 1 0 0 0 20.09.2012Konkurs na najlepsze oferty Targów Event 2012Najlepsze oferty targowe zostaną wyłonione w konkursie organizowanym w ramach Targów Event 2012, które będą trwały od 3 do 4 października w warszawskim centrum MT Polska.
1 1 0 0 0 20.09.2012Samsung promuje notebooki w akcji „Studencie, w tym roku będzie Ci lżej” (wideo)Samsung rozpoczął studencką promocję „Studencie, w tym roku będzie Ci lżej”. Do 7 października uczniowie, studenci i nauczyciele mogą kupować notebooki Samsunga 10% taniej.
0 2 0 0 0 20.09.2012Ogólnopolska kampania „Lubię Dzień bez Samochodu”„Lubię Dzień bez Samochodu” to hasło tegorocznej akcji w czasie Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu (16–22 września), którą tradycyjnie wieńczy Dzień bez Samochodu.
0 1 0 0 0 20.09.2012Tauron wybrał agencję reklamową, która zrealizuje nową kampanięFirma Tauron rozstrzygnęła przetarg na swoją kampanię reklamową. Zrealizuje ją CzArt.
0 1 0 0 0 20.09.2012Konferencja TEDxKraków już jutro21 września w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha odbędzie się konferencja TEDxKraków.
0 2 0 0 0 20.09.2012Jesienna kampania Europejskiego Funduszu LeasingowegoRozpoczęła się kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego, skierowana do obecnych i potencjalnych klientów firmy.
0 1 0 0 1 20.09.2012„Ja Ty Jemy” – kampania społeczna przeciwko otyłości Polaków18 września Fundacja BOŚ rozpoczęła ogólnopolską kampanię społeczną na temat otyłości Polaków – „Ja Ty Jemy”.
0 1 0 0 0 20.09.2012Polacy nie chcą być turystami drugiej kategorii – badanie ARC Rynek i OpiniaJakie są urlopowe zwyczaje Polaków? Po pierwsze, chcemy wypoczywać tanio, co sprawia, że biura podróży stale obniżają ceny swoich ofert, walcząc o klientów. Wojna cenowa doprowadziła do bankructw wielu touroperatorów, a ceny znacząco wzrosły. Gdzie szuka ratunku przeciętny Kowalski? Oczywiście na portalach – ostatnio bardzo popularnych – zakupów grupowych.
0 1 0 0 0 20.09.2012Cyfrowa gospodarka. Co nas czeka? – raport kluczowych trendów rewolucji cyfrowejInternet stał się kluczowym elementem współczesnego świata. Korzysta z niego ponad dwa miliardy ludzi na całym świecie. Dodajmy do nich pięć miliardów użytkowników telefonów komórkowych, a bez wahania będzie można stwierdzić, że trendy napędzające rozwój cyfrowych sieci komunikacyjnych zadecydują o rozwoju społecznym i ekonomicznym.
0 2 0 0 0 19.09.2012Realistyczny multimedialny manekin MultiMan dostępny na rynku reklamowymNa rynku reklamowym pojawiła się nowość – MultiMan, czyli realistyczny multimedialny manekin.