1 1 0 0 0 21.09.2012Bank Millennium stawia na tradycyjne relacje – nowa kampania (wideo)21 września Bank Millennium rozpoczyna kampanię wizerunkową podkreślającą najważniejsze wartości marki.
0 1 0 0 0 21.09.2012Credit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę SEMCredit Agricole Bank Polska zdecydował, że agencja Cube Group będzie go wspierać w prowadzeniu działań marketingowych w wyszukiwarkach. Dotychczas bank realizował je sam.
0 1 0 0 0 21.09.2012Kim jest polski freelancer? – wyniki badaniaKim jest i jak zarabia polski freelancer pokazuje Ogólnopolskie Badanie Freelancerów 2012, którego organizatorami są inFakt.pl oraz serwis Freelancity.pl we współpracy z agencją badawczą 4P Research Mix.
0 1 0 0 0 21.09.2012Zakończenie sporu między udziałowcami Grey Group PolskaZarząd Grey Group Polska doszedł do porozumienia z Pawłem Niezgodą i Grzegorzem Sucheckim, byłymi udziałowcami Grupy. Wspólna decyzja oznacza finał sprawy toczącej się przed sądem od początku 2011 r.
2 2 0 0 0 21.09.2012Lana Del Rey w reklamie marki odzieżowej H&M (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa H&M, w której wzięła udział piosenkarka Lana Del Rey. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, kinach, prasie oraz Internecie.
1 1 0 0 0 21.09.2012„Czarne nie ściemnia, białe nie wybiela” – kampania Frugo (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii Frugo. W telewizyjnych i internetowych spotach oraz na billboardach zobaczyć można Frugo w wersji Black&White.
0 2 0 0 0 21.09.2012Załóż łańcuch na szyję w ramach akcji społecznej „Zerwijmy łańcuchy”„Zerwijmy łańcuchy” to akcja społeczna organizowana po raz szósty przez miesięcznik „Mój Pies”. Happeningi odbędą się 23 września w miastach i na wsiach w całej Polsce. W Warszawie akcja zostanie zorganizowana na placu Zamkowym w samo południe.
0 1 0 0 1 21.09.2012Znamy nominowanych do Effie Awards 2012W tegorocznym konkursie efektywności kampanii reklamowych Effie Awards do nagród nominowano 56 prac. Najwięcej nominacji zebrał dom mediowy MEC. Do dwudziestu kategorii konkursowych wpłynęło 145 prac zgłoszonych przez 63 agencje komunikacji marketingowej i reklamodawców.
1 1 0 0 0 21.09.2012James Bond na tajnej misji w globalnej kampanii Heinekena (wideo)21 września Heineken rozpoczął nową kampanię w telewizji i mediach cyfrowych, w związku z nadchodzącą premierą 23. filmowej przygody Jamesa Bonda, pod tytułem „Skyfall”.
0 1 0 0 0 20.09.2012Nike, Google i Coca-Cola najbardziej pożądanymi klientami brytyjskiej branży reklamowejNike jest marką, z którą najchętniej współpracowałyby brytyjskie agencje reklamowe. Kolejne miejsca zajęły: Google i Coca-Cola. Najmniejszy entuzjazm wzbudziła ewentualna współpraca z General Motors, Fordem, GlaxoSmithKleine, L’Oreal i SC Johnson.