„Ja Ty Jemy” – kampania społeczna przeciwko otyłości Polaków
  • 0
  • 1
20.09.2012

„Ja Ty Jemy” – kampania społeczna przeciwko otyłości Polaków

18 września Fundacja BOŚ rozpoczęła ogólnopolską kampanię społeczną na temat otyłości Polaków – „Ja Ty Jemy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53172 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Joanna

10 lat temu

bardzo cenna inicjatywa

Bardzo podobają mi się plakaty, przypominające mi ilustracje Butenki. Ja już walczę, na wszelki wypadek. Moja mama była osobą otyłą, ja również mam problemy z nadwaga. Chce ustrzec mojego syna przed widmem otyłości. Dlatego nie pijamy mleka 2%, tylko 0,5, nie jadamy parówek, tylko parówki sojowe Polsoi (to o tyle ważne, że firma ta nie stosuje modyfikowanej genetycznie soi), nie pijamy gazowanych słodzonych napoi, tylko wodę z cytryną lub kompoty bez cukru i jak ognia unikamy wszystkiego, co na w spisie produktów syrop glukozowo- fruktozowy. Może więcej się nauczę ze strony kampanii.

20 września 2012

19 września 2012