4 4 0 0 0 18.09.2012Kampania „Mobilna WP.pl w Twoim smartfonie” (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa mobilnej WP.pl. Głównym celem akcji promocyjnej jest zbudowanie w świadomości użytkowników przekonania, że Wirtualna Polska znajduje się zawsze w zasięgu ręki.
0 5 0 0 0 18.09.2012Blogerzy modowi w kampanii centrów Outlet FactoryRozpoczęła się jesienna kampania centrów wyprzedażowych Factory, pod hasłem „Manifest Your Style”. Do akcji zostali zaangażowani autorzy popularnych blogów związanych z modą.
2 2 0 0 0 18.09.2012Sphinx promuje shoarmę z pepsi i z piwem (wideo)Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wystartował z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.
0 1 0 0 0 18.09.2012Zgoda UOKiK na przejęcie Onet.pl przez Ringier Axel Springer MediaPrezes UOKiK wydała zgodę na przejęcie przez Ringier Axel Springer Media kontroli nad spółką Onet.pl. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że transakcja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
1 1 0 0 0 18.09.2012Podsumowanie efektów konkursu internetowego „Frugo charaktery” (wideo)Crowdsourcingowy konkurs online, w którym internauci mieli tworzyć hasła oddające charakter napojów Frugo, trwał od 27 czerwca do 11 lipca. Wyniki projektu podsumowuje jego realizator, Przeagencja.
1 1 0 0 0 18.09.2012Vegeta jako łącznik między pokoleniami – nowy spot (wideo)Podravka rozpoczyna nową kampanię reklamową przyprawy Vegeta. Działania promocyjne obejmą telewizję, Internet oraz reklamę zewnętrzną.
0 1 0 0 0 17.09.2012Digital Touch – nowa agencja marketingu mobilnegoNa rynku firm świadczących usługi reklamy interaktywnej pojawiła się nowa agencja marketingu mobilnego – Digital Touch. Specjalizuje się w przygotowywaniu mobilnych strategii marketingowych.
0 1 0 0 0 17.09.2012Santander Consumer wybrał agencję reklamowąDwuletnią umowę na świadczenie usług w zakresie reklamy, promocji i innych działań marketingowych dla polskich spółek należących do Santander Consumer podpisała Grupa Eskadra.
0 1 0 0 0 17.09.2012Reakcje po premierze iPhone’a 5 – analiza mediów społecznościowychiPhone 5 nie trafił jeszcze na rynek, a już opanował media społecznościowe. Premiera nowych urządzeń Apple’a odbiła się bardzo szerokim echem w Internecie, co zwiastuje prawdopodobnie także sukces rynkowy – wynika z analizy agencji informacyjnej Press-Service Monitoring Mediów.
0 4 0 0 0 17.09.2012Wyniki raportu „Rynek chiński – szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorców”Jak wynika z raportu „Rynek chiński – szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorców”, blisko połowa firm współpracujących z Chinami nie ma zaufania do producentów tego kraju.