0 1 0 0 0 10.10.2012„Całe miasto w Twoich dłoniach” – akcja promocyjna marki KamillOd 1 października do 15 listopada trwa kampania reklamowa marki kosmetyków do rąk i paznokci Kamill, pod hasłem „Całe miasto w Twoich dłoniach”.
0 1 0 0 0 10.10.2012Reserved zadba o działania w social mediaDział marketingu Reserved powierzył obsługę marki w social media agencji Zjednoczenie.com.
0 5 0 0 3 10.10.2012Zakończenie kampanii „Prasa działa”W kampanię „Prasa działa!” zaangażowani byli eksperci, którzy we własnoręcznie wykonanych reklamach przekonywali do zalet prasy.
1 1 0 0 0 10.10.2012Kampania modelu Kia Cee’d (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa modelu Kia Cee’d w wersji pieciodrzwiowej i kombi.
2 4 0 0 0 10.10.2012Nowe logo Warty i kampania reklamowa (wideo)TUiR Warta zmienia logo. Nawiązuje ono do symboliki Grupy Talanx, nowego głównego akcjonariusza spółki, ale równocześnie ma zachowywać ciągłość z marką znaną w Polsce od 1920 r.
0 1 0 0 0 9.10.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCertyfikat PKJPA – wyróżniająca jakość badańNa polskim rynku istnieje kilkaset podmiotów świadczących usługi badawcze, jednak tylko niespełna 30 agencji może poszczycić się certyfikatem PKJPA. (Informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 9.10.2012ArthroStop Plus w nowej kampanii namawia do aktywnego życia (wideo)8 października rozpoczęła się kampania telewizyjna suplementu diety ArthroStop Plus z Imbirem.
2 1 0 0 0 9.10.2012Magdalena Kumorek i Artur Partyka w kampanii promującej żywność ekologiczną (wideo)Na początku października rozpoczęła się kampania promującą zdrową żywność, pod hasłem „Ekologiczne produkty gwarancją dobrego smaku”. Działania prowadzone są z inicjatywy Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
2 3 0 0 0 9.10.2012„Fashion Now” – kampania reklamowa Gatty (wideo)Gatta rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Fashion Now”. Celem akcji jest zaprezentowanie pełnej oferty odzieżowej marki.
0 1 0 0 0 9.10.2012IAB Polska zaprasza do Akademii eCommerce i pobrania bezpłatnego „Poradnika e-commerce”Grupa Robocza E-commerce działająca przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opracowała poradnik dla osób i firm zainteresowanych e-handlem. Zaprasza jednocześnie do udziału w Akademii eCommerce 7 i 8 listopada w Warszawie.