0 1 0 5.03.2013Poczta Polska wybrała agencję social mediaAgencja Glaubicz Garwolińska Consultants zajmie się obsługą Poczty Polskiej w mediach społecznościowych. W przetargu wzięło udział również 13 innych agencji. Najważniejszym kryterium wyboru była zaproponowana cena.
0 2 0 5.03.2013Eurolot po Polsce, a LOT na trasach zagranicznych. Trzydniowa promocja połączeńEurolot przygotował specjalną ofertę tańszych połączeń krajowych, ważną tylko przez trzy dni, od 6 do 8 marca. LOT tymczasem promuje ofertę tanich połączeń zagranicznych, informując o tym wyłącznie drogą e-mailową.
0 6 0 5.03.2013Wyniki Megapanelu za styczeń 2013Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2013.
1 1 0 5.03.2013„Smak niezapomnianych chwil” w kampanii Nescafe (wideo)Nescafe, marka kaw rozpuszczalnych należąca do portfolio Nestle, wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. Działania wspierające obchody 75-lecia marki mają charakter wizerunkowy i obejmują przede wszystkim prasę oraz telewizję.
0 1 0 5.03.2013Grupa Ströer z narzędziem planowania kampanii OOHOptymalizator OKO 3.0 dostępny jest od początku marca dla wszystkich klientów firmy Grupy Ströer. To trzecia odsłona narzędzia do podstawowego planowania kampanii OOH. OKO 3.0 wykorzystuje rozbudowaną liczbę wskaźników wyliczających efektywność kampanii.
0 1 0 5.03.2013Łódź chce podjąć współpracę z profesjonalną agencją PRSpoty emitowane w ramach kampanii „Łódź kreuje”, na którą miasto wydało ponad 1 mln zł, obejrzało 6 mln osób. Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi twierdzi jednak, że wbrew początkowym przewidywaniom budżet ogólnopolskiej kampanii był zbyt mały. Zaznacza również, że wyboru agencji PR dla miasta nie chce dokonywać według kryterium ceny.
0 2 0 5.03.2013Bielizna marki Triumph w wiatach przystankowych1 marca rozpoczęła się niestandardowa kampania na nośnikach AMS. Na ulicach Warszawy w wybranych wiatach przystankowych można obejrzeć i „przymierzyć” bieliznę powieszoną na manekinach. W ten niestandardowy sposób Triumph reklamuje swoją nową kolekcję bielizny.
0 1 0 5.03.2013Colgate nawiązuje współpracę z agencją PRAgencja 38PR rozpoczęła współpracę z Colgate w ramach promocji Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej oraz ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Pokochaj zdrowy uśmiech”. Działania obejmują prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 5.03.2013Orange Polska z agencją Płodni.com w social mediaAgencja Płodni.com od lutego dołączyła do grupy agencji realizujących działania promocyjne i wizerunkowe Orange Polska w Internecie.
2 1 0 5.03.2013Królewna Śnieżka, Szymon Majewski i siedmiu krasnoludków (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa PKO BP, w której kolejny raz wziął udział Szymon Majewski. Akcja promuje pożyczkę gotówkową Mini Ratka. Działania reklamowe będą prowadzone w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz w Internecie.