0 3 0 0 0 26.09.2012Dom mediowy wejdzie w spór z władzami Krakowa?Firma reklamy zewnętrznej Mediacore nie zgadza się z zakazem wieszania wielkopowierzchniowych reklam zasłaniających elewację kamienic na Starym Mieście w Krakowie. Według nieoficjalnych informacji „Dziennika Polskiego" firma może wejść w spór z władzami miasta.
1 1 0 0 0 26.09.2012Poranne rymy o kanapce z serem – nowy spot Hochlandu (wideo)1 października rozpocznie się kampania telewizyjna serów topionych w plastrach Hochland.
0 1 0 0 0 25.09.2012Aplikacje bezpłatne górą – wyniki badaniaBlisko 80% internautów mających smartfony korzysta z aplikacji. Największa grupa osób (46%) pobiera aplikacje bezpłatne, natomiast 32% – zarówno płatne, jak i bezpłatne.
0 5 0 0 0 25.09.2012Najpopularniejsze kanały na polskim YouTube – sierpniowy raportW sierpniu polskojęzyczne YouTube zostało odwiedzone przez 12 837 570 osób (real users), deklasując tym samym inne serwisy z segmentu kultura i rozrywka. „Marynatomat Knorr”, „Jesteś Bogiem – zwiastun HD” i opis gier w żeńskim wydaniu należały do najczęściej oglądanych wideo – wynika z raportu IRC i Edelman Digital.
2 1 0 0 0 25.09.2012Safari z bizonami w reklamie T-Mobile (wideo)Rozpoczyna się nowa kampania T-Mobile, skierowana do przedsiębiorców. Promowane są w niej taryfy Pakiet dla Biznesu oraz możliwość skorzystania z programu osobistego doradcy.
1 1 0 0 0 25.09.2012Chorzów na planszy do flippera – nowy etap kampanii reklamowej (wideo)Rozpoczęła się emisja spotów promujących potencjał inwestycyjny Chorzowa. Film jest elementem prowadzonej kampanii pod hasłem „Rozegraj biznes w Chorzowie”.
0 2 0 0 0 25.09.2012Kostrzewa PR z nową identyfikacją wizualną i strategią rozwojuAgencja Kostrzewa PR na siedmiolecie działalności zmienia swoją identyfikację wizualną oraz rozszerza zakres oferowanych usług. Powołany zostaje nowy dział Kostrzewa ID, zajmujący się identyfikacją wizualną. Agencja wprowadza kompleksową ofertę wdrażania marek na rynku polskim dla zagranicznych klientów.
0 1 0 0 0 25.09.2012Dialog, kampanie społeczne online i innowacyjne modele biznesowe – konferencja CSR 2.0Jak zwiększyć przychody firmy, wywierając jednocześnie pozytywny wpływ na otoczenie? Jak prowadzić dialog z klientami, podwykonawcami i kontrahentami, wykorzystując Internet i media społecznościowe? Jak stworzyć skuteczną kampanię społeczną online?
0 1 0 0 0 25.09.2012XIII Kongres Badaczy Rynku i OpiniiJuż po raz trzynasty Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) organizują wspólnie Kongres Badaczy Rynku i Opinii. Niezmiennie wydarzenie gromadzi liczne grono zleceniodawców i dostawców usług badawczych z całego kraju. W zeszłorocznym kongresie uczestniczyło 500 osób.
1 1 0 0 0 25.09.2012Kampania amerykańskiego X Factora w Fox Life (wideo)Fox Life przygotował kampanię promocyjną drugiego sezonu amerykańskiej edycji programu X Factor. Akcja rozpocznie się 25 września i potrwa trzy tygodnie.