Zakończenie kampanii „Prasa działa”
  • 0
  • 5
10.10.2012

Zakończenie kampanii „Prasa działa”

W kampanię „Prasa działa!” zaangażowani byli eksperci, którzy we własnoręcznie wykonanych reklamach przekonywali do zalet prasy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ikstebe

12 lat temu

Szewc bez butów chodzi...

Reklama dotycząca skuteczności reklamy prasowej stworzona w taki sposób, że się jej nie chcę czytać (szczególnie wersja "Ludzie dają sobie spokój"). Nieczytelna, odręczna czcionka, nierówny układ.

Nadawcy komunikatów podpierają się różnymi faktami dotyczącymi czytania reklamy prasowej, a sami całkowicie zapominają o badaniach dotyczących czytelności.

Paradoks?

Rozwiń komentarze

10 października 2012

9 października 2012