0 2 0 0 0 17.10.2012„Karton chroni jak natura” – Tetra Pak kontynuuje kampanię rekomendacjiTetra Pak rozwija swoją kampanię społeczną „Karton zamiast konserwantów”, kontynuując działania w obszarze marketingu rekomendacji z agencją Streetcom Polska. Celem akcji jest edukacja i przedstawienie korzyści płynących z konsumpcji produktów spożywczych przechowywanych w kartonowych opakowaniach.
0 1 0 0 0 17.10.2012Wakacyjny wzrost frekwencji w polskich kinachWedług podsumowania przygotowanego przez dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media, trzeci kwartał bieżącego roku przyniósł wzrost frekwencji widzów w polskich kinach.
0 1 0 0 0 17.10.2012„Rusz głową i pracuj na własny rachunek” – kampania informacyjno-promocyjna PARPPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła kampanię informacyjno-promocyjną pod nazwą Narodowy Program Przedsiębiorczości. Działania będą trwały do czerwca 2013 roku.
0 4 0 0 0 17.10.2012Małgorzata Kożuchowska ambasadorką marki ArytonMałgorzata Kożuchowska została ambasadorką polskiej marki odzieży damskiej Aryton.
0 1 0 0 0 17.10.2012Smirnoff Black z agencją On Board PR Ecco Network17 października firma Diageo, producent i dystrybutor alkoholi, powierzył agencji On Board PR Ecco Network prowadzenie działań public relations dla marki Smirnoff Black.
0 1 0 0 0 17.10.2012GemiusRecommend – nowy produkt dla duńskiego e-commerceGemius we współpracy z Quartic wprowadza GemiusRecommend – nowy produkt dla duńskiego e-commerce.
0 1 0 0 0 17.10.2012Baczyńska, Zień oraz Paprocki i Brzozowski dla T-MobileT-Mobile rozpoczyna projekt, w ramach którego znani polscy projektanci będą przybliżać odbiorcom świat mody. Do kampanii zaproszeni zostali: Gosia Baczyńska, duet Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski oraz Maciej Zień.
0 1 0 0 0 17.10.2012Zgoda UOKiK na przejęcie Avans przez OpenMediaNależąca do braci Arkadiusza i Sławomira Tomalów spółka OpenMedia uzyskała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie ponad stu elektromarketów sieci Avans i ponad dwustu sklepów franczyzowych.
0 1 0 0 0 17.10.2012Contact center przyszłościJak twierdzi Gartner w raporcie „Hype Cycle for Contact Center Infrastructure, 2012”, w ciągu najbliższych 5–10 lat w centrach obsługi klienta popularnymi rozwiązaniami staną się: dopasowywanie osobowości konsultanta i dzwoniącego, wirtualni asystenci, rozmowy wideo, wykrywanie emocji oraz zarządzanie interakcjami z klientem w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 16.10.2012Burger King promuje swój King Deal (wideo)Rusza kampania telewizyjna wspierająca promocję zestawu Burger Kinga – King Deal.