0 5 0 15.02.2013Kampania edukacyjna „Elektroodpady w dobre ręce”CECED Polska, związek producentów AGD, rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „Elektroodpady w dobre ręce”. Zaplanowane działania skierowane będą do konsumentów, samorządów oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Akcja potrwa od lutego do grudnia 2013 roku.
1 1 0 15.02.2013Kampania serii kryminałów o przygodach Hamisha Macbetha (wideo)18 lutego na rynku ukaże się pierwszy tom serii powieści kryminalnych brytyjskiej pisarki M. C. Beaton (Marion Chesney) – „Hamish Macbeth i śmierć plotkary”. Na serię publikowaną w Polsce składa się 10 tomów. Sprzedaż kolekcji, której tomy oferowane są jako dodatek czasopism oraz samodzielnie, jest wsparta kampanią reklamową m.in. w telewizji oraz Internecie.
2 1 0 14.02.2013Małgorzata Socha kolejną gwiazdą, która przeszła do Play (wideo)Małgorzata Socha jest kolejną gwiazdą, która wystąpiła w kampanii reklamowej Play. Akcja rozpoczęła się 18 stycznia. Spot z aktorką promuje formułę WWW dostępną w ofercie Internetu mobilnego.
0 1 0 14.02.2013Lemon Sky chce wystąpić z Grupy ADVLemon Sky, strategiczno-kreatywna agencja digital, chce wystąpić z Grupy ADV i dołączyć do jednej z sieciowych agencji reklamowych.
0 3 0 14.02.2013Netsprint zmienia identyfikację wizualną i strategięOd 13 lutego Netsprint wprowadza nową identyfikację wizualną wszystkich swoich marek i odświeża serwisy internetowe poświęcone poszczególnym usługom. Jest to element nowej strategii firmy, która zakłada skupienie się na rozwiązaniach wspierających marketing online.
0 1 0 14.02.2013Headz wyda kilka mln zł na podwojenie liczby nośników reklamy zewnętrznejHeadz Marketing Partner, warszawska firma będąca właścicielem ogólnopolskiej sieci ponad 200 nośników reklamy zewnętrznej, inwestuje w sieć tablic reklamowych w górach i liczy na wzrost zysku w 2013 roku.
0 1 0 14.02.2013Walentynkowe plany internautów – badanie GemiusaPortale poświęcone wydarzeniom kulturalnym oraz witryny z informacjami o klubach czy imprezach przeżywają w dniach poprzedzających walentynki prawdziwe oblężenie – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius.
0 2 2 14.02.2013„Przyjaciół się nie wyrzuca”. Zdjęcia zwierząt na śmieciarkach MPONa samochodach Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w Łodzi prezentowane są kreacje kampanii społecznej pod hasłem „Przyjaciół się nie wyrzuca”. Jej celem jest propagowanie wśród łodzian świadomej opieki nad zwierzętami. Akcja potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 14.02.2013Wysoka sprzedaż piwa Warka Radler i Desperados Red – wyniki Grupy Żywiec14 lutego Grupa Żywiec opublikowała swoje wyniki finansowe za ubiegły rok. Po 2-procentowym wzroście w 2011 r. – również w ubiegłym roku sprzedaż Grupy Żywiec wzrosła o ok. 3 proc. Do poprawy wyników przyczyniła się wysoka sprzedaż piwa Warka Radler i Desperados Red.
0 2 0 14.02.2013PZPN ogłosił nowe logo I i II ligi13 lutego podczas spotkania przedstawicieli klubów pierwszej ligi z władzami Polskiego Związku Piłki Nożnej przedstawiono nowe symbole I i II ligi. Nowe logotypy zostały przyjęte jednogłośnie i będą obowiązywać od przyszłego sezonu.