0 1 0 27.02.2013Agora sprzedaje „Poradnik Domowy” i kupuje magazyn EdipresseW wyniku umowy zawartej 25 lutego Agora sprzedała prawa do wydawania miesięcznika „Poradnik Domowy” spółce Edipresse Polska za kwotę 11,5 mln zł. Tego samego dnia Agora nabyła od Edipresse prawo do wydawania miesięcznika „Dom i Wnętrze” za kwotę 3 mln zł.
1 1 0 26.02.2013Dociekliwy jeżyk w reklamie babeczek Delecty (wideo)Do 31 marca potrwa kampania reklamowa Babeczek Nadzianych firmy Delecta. Kompleksowe działania promujące loterię SMS pod hasłem „Babeczki Nadziane nagrodami” obejmą prasę, telewizję, VOD oraz Internet.
1 1 0 26.02.2013Jak może zakończyć się wymiana SMS-ów? (wideo)Peugeot opublikował na swoim fan page’u i kanale YouTube krótki film viralowy, pokazujący, jakie konsekwencje może nieść wysyłanie SMS-ów w trakcie jazdy samochodem.
2 1 0 26.02.2013Kampania „Nie róbcie kwasu” przeciwko złagodzeniu wymogów recyklingu akumulatorówOd listopada 2012 r. trwa akcja mająca na celu przeciwstawienie się planowanej przez Ministerstwo Środowiska nowelizacji ustawy o bateriach i akumulatorach. Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych, a także podczas eventów ekologicznych. W lutym na YouTube pojawił się film promujący kampanię.
1 1 0 26.02.2013Śledczy na tropie nieuczciwego piwa – kampania reklamowa Wojaka (making of)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa piwa Wojak z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Akcja promocyjna zwraca uwagę na uczciwy sposób warzenia piwa, bez dodawania sztucznych enzymów przyspieszających jego produkcję. Spot reklamowy pojawi się we wszystkich najpopularniejszych stacjach telewizyjnych pod koniec lutego i będzie emitowany do 24 marca.
0 1 0 26.02.2013Warsztaty na Kongresie Profesjonalistów PR18 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się Kongres Profesjonalistów PR. Jego tematem przewodnim będzie hasło: „Public relations 2020. Nowe trendy, narzędzia i finansowanie działań komunikacyjnych”. Program wydarzenia obejmuje wystąpienia plenarne, debaty z udziałem ekspertów oraz praktyczne warsztaty.
0 1 0 26.02.2013Trwa półfinał Global Management ChallengeTrwa trzynasta edycja konkursu GMC Poland 2012. Na starcie było 512 zespołów (3–5 osób), w półfinale rywalizuje ich 32, a do finału wejdzie tylko 8 najlepszych drużyn. W trwającym półfinale o awans rywalizują studenci oraz pracownicy m.in. Carrefour Polska, Ericpol, Grupa PZU, KPMG, Orange Polska.
1 1 0 26.02.2013Pierwszy billboard, który działa jak kran (wideo)Lima, stolica Peru, jest otoczona rozległą pustynią. Spada tu około pół centymetra opadów rocznie. Wilgotność powietrza wynosi natomiast 98%. Uniwersytet inżynierii i technologii UTEC, z pomocą agencji reklamowej Mayo Draftfcb, postanowił wykorzystać warunki atmosferyczne i zaprojektował billboard, który czerpie wilgoć z powietrza, a następnie zamienia ją w wodę pitną.
0 1 0 26.02.2013AMS rozszerza zasięg: CityInfoTV w TrójmieścieOd lutego oferta CityInfoTV – kanału informacji pasażerskiej należącego do AMS – rozszerza się o 187 ekranów w 89 autobusach i trolejbusach obsługujących miejskie linie w Trójmieście. CityInfoTV to aktualizowany online serwis informacyjno-reklamowy dostępny w autobusach komunikacji miejskiej i w wagonach warszawskiego metra.
0 1 0 26.02.2013SAS Institute rozpocznie kampanię online nowego produktuThink Kong rozpoczął współpracę z SAS Institute, amerykańskim przedsiębiorstwem informatycznym. Agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją promocyjnej kampanii online nowego produktu – SAS Visual Analitics, służącego do analizy zbiorów danych.