0 1 0 25.04.2013Kampania BTL Wojaka RadleraW połowie kwietnia na rynku zadebiutowała nowość Kompanii Piwowarskiej – Wojak Radler. Miks piwa z lemoniadą dołącza do portfolio marki Wojak.
1 2 0 24.04.2013Boski Fabio nowym bohaterem kampanii Old Spice (wideo)Oficjalny fan page marki Old Spice Polska został przejęty przez nowego bohatera kampanii reklamowej – Fabia Lanzoniego. Za jego zasługą profil został zasypany lawiną serduszek oraz białych jednorożców. Naprzeciw Fabia stanął Isaiah Mustafa. To element kampanii „Poczuj w sobie dzikość”, promującej nową serię kosmetyków Wild Collection w Polsce.
0 1 0 24.04.2013Ponad 400 okładek zgłoszonych do GrandFront 201220 maja podczas gali na Zamku Królewskim w Warszawie nastąpi rozstrzygnięcie konkursu GrandFront 2012. Do XI edycji Konkursu Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku napłynęła rekordowa liczba zgłoszeń.
0 1 0 24.04.2013Stena Recycling wybrała agencję PRFirma z branży gospodarki odpadami, Stena Recycling podpisała umowę z Konkret PR. Agencja zajmie się działaniami public relations na rzecz firmy, jej usług i produktów.
0 1 0 24.04.2013Grupa Tubądzin z Toolbox Creative CommunicationsGrupa Tubądzin rozpoczęła współpracę z agencją Toolbox Creative Communications. W ramach kontraktu agencja zajmie się wsparciem wizerunkowym marek: Tubądzin, Domino oraz Arte na poziomie produktowym i korporacyjnym.
1 1 0 24.04.2013„Wiele elementów, jeden decydujący” – kampania wizerunkowa Comarchu (wideo)Jednym z decydujących czynników sukcesu przedsiębiorstwa jest odpowiednie oprogramowanie do zarządzania nim – to główny przekaz rozpoczętej kampanii wizerunkowej firmy Comarch. Hasło działań brzmi: „Wiele elementów, jeden decydujący”.
0 1 0 24.04.2013Brother Polska pod opieką ITBC CommunicationOd początku kwietnia firmę Brother Polska obsługuje ITBC Communication. W ramach współpracy agencja zajmuje się realizacją działań z obszaru PR korporacyjnego i produktowego.
0 1 0 24.04.2013Promocja Nikona „Jestem do wyboru, do koloru”Nikon Polska rozpoczyna promocję konsumencką „Jestem do wyboru, do koloru”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup jednego z promocyjnych modeli aparatów kompaktowych Coolpix, będą mieli możliwość wybrania prezentu – karty pamięci SD o pojemności 4 GB lub etui na laptopa.
0 1 0 24.04.2013Lody Kaktus w serialu „Rodzinka.pl”Od 26 kwietnia lody Kaktus firmy Nestlé pojawią się w serialu TVP1 „Rodzinka.pl”. Celem działań product placement jest dotarcie do młodych konsumentów.
1 2 0 24.04.2013„Pomyśl o dziecku” – kampania Fundacji Mamy i Taty (wideo)Fundacja Mamy i Taty rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem „Pomyśl o dziecku”. Przekaz skierowany jest do małżeństw wychowujących jedno dziecko i ma zachęcić odbiorców do rozważenia decyzji o powiększeniu rodziny.