0 1 0 0 0 24.07.2012IKEA Retail rozpoczęła przetarg na agencję kreatywnąIKEA Retail rozpoczęła procedurę przetargową na wyłonienie wiodącej agencji kreatywnej w zakresie ATL na najbliższe trzy lata.
0 1 0 0 0 24.07.2012Rosną globalne wydatki telekomów na reklamę. Które maleją?Wyraźnie wzrosły wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w pierwszym kwartale 2012 roku. Zgodnie z kwartalnym raportem Global AdViev Pulse (element badania Nielsena Global Advertising Trends), firmy telekomunikacyjne na początku tego roku przeznaczyły na reklamę o 7,8% więcej pieniędzy niż na początku roku 2011. Telekomunikację wyprzedziła jedynie dystrybucja (porównując rok do roku), której wydatki reklamowe zwiększyły się o 10,8%.
0 1 0 0 0 24.07.2012Producenci laptopów sprzedają dzięki reputacji (infografika)Jaka marka laptopów najczęściej pojawia się w polskim Google? Rankingi, blogi tematyczne czy artykuły specjalistyczne – gdzie użytkownicy sprawdzają opinie, poszukując swojego idealnego laptopa? O czym piszą internauci i na co najczęściej narzekają posiadacze przenośnych komputerów? Agencja OX Media przygotowała infografikę z oceną reputacji największych marek laptopów w Google.
0 1 0 0 0 24.07.2012Niedoświadczeni klienci porównują z konkurencją, doświadczeni szukają wyjątkowościKonsumenci mający niewielką wiedzę o produkcie podejmują decyzje zakupowe dotyczące elektroniki użytkowej na podstawie innych kryteriów niż bardziej doświadczeni klienci. Oznacza to, że producenci takich urządzeń powinni mocniej różnicować przekaz marketingowy skierowany do obu tych grup – wynika z badania opisanego w „Journal of Consumer Research”.
0 1 0 0 0 24.07.2012„Standardy jakości obsługi klienta” – konferencja i warsztaty organizowane przez PTBRiO13 i 14 września w Warszawie odbędzie się konferencja „Standardy jakości obsługi klienta”, organizowana przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. W jej trakcie dokonany zostanie przegląd technik badawczych w dziedzinie obsługi klienta, eksperci przedstawią najciekawsze polskie studia przypadków z ostatnich dziesięciu lat, a także najważniejsze fakty i mity związane z jakością obsługi klienta.
0 1 0 0 1 24.07.2012Większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social mediaTylko około jedna czwarta użytkowników serwisów społecznościowych deklaruje, że wśród ich ulubionych stron i profili są takie, które należą do instytucji finansowych (np. banków, firm ubezpieczeniowych). Tyle samo osób przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy wśród materiałów i stron komentowanych przez ich znajomych znalazł się materiał dotyczący takich firm – wynika z badania zrealizowanego dla agencji social media Think Kong przez Instytut Homo Homini.
1 1 0 0 0 23.07.2012Podsumowanie kampanii ING OFE „Twoje wybory dziś mają znaczenie jutro i za 40 lat”Dobiegła końca kampania ING OFE. Dzięki specjalnej aplikacji, po wypełnieniu krótkiej ankiety i załadowaniu swojego zdjęcia, można było zobaczyć migawkę z roku 2052 ze sobą jako jednym z głównych bohaterów. Kampania rozpoczęła się 19 czerwca i trwała do 10 lipca.
0 1 0 0 0 23.07.2012Jan Kulczyk największym sponsorem Polskiego Komitetu OlimpijskiegoSpółki z grupy biznesmena Jana Kulczyka przeznaczą 30 milionów złotych na finansowanie Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
1 1 0 0 0 23.07.2012Letnia kampania reklamowa Cinema City (wideo)Celem kampanii, która rozpoczęła się 20 lipca, jest budowanie wizerunku Cinema City. Kampania jest związana z prowadzoną równocześnie loterią.
0 1 0 0 0 23.07.2012Firma Lang Team z agencją marketingu internetowegoAgencja Blueberry już drugi rok z rzędu zajęła się internetową obsługą Tour de Pologne – jednym z projektów firmy Lang Team.