0 1 0 0 0 7.11.2012Nadchodzą zmiany w Google Analytics – narzędzie będzie można m.in. zintegrować z CRMPodczas Google Analytics Summit 2012 firma ogłosiła wprowadzenie zmian w narzędziu Google Analytics. Mają one umożliwić śledzenie użytkownika w różnych kanałach cyfrowych i poznanie pełnej ścieżki konwersji dzięki uzupełnieniu metody „last click”. Zmiany idą także w kierunku klientocentrycznej analizy danych za sprawą uzupełniania danych użytkowników informacjami pochodzącymi z własnych systemów CRM firm.
1 1 0 0 0 6.11.2012Cinema City: na 12-lecie w Polsce bilety po 12 zł – kampania urodzinowa (wideo)10 listopada sieć Cinema City obchodzi swoje dwunaste urodziny w Polsce. Okolicznościowa kampania reklamowa trwa od 5 listopada.
0 1 0 0 0 6.11.2012Zakodowane kuchnie Ikei na wrocławskich przystankachNa początku listopada IKEA rozpoczęła we Wrocławiu akcję „Przystanek: Kuchnia”. W wiatach przystankowych wisieć będą plakaty z kodami QR, ukazujące, jak mogłaby wyglądać kuchnia urządzona na konkretnym przystanku. Akcja potrwa do 15 listopada.
1 1 0 0 0 6.11.2012Millicano reklamuje się jako kawa jutra (wideo)Trwa kampania wprowadzająca na rynek kawę Jacobs Krönung Millicano (Kraft Foods Polska). Hasło prowadzonych działań ATL, BTL, marketingu internetowego i bezpośredniego brzmi „Kawa jutra już dziś”.
1 1 0 0 0 6.11.2012Acatar znów chce być „władcą kataru”. Kampania telewizyjna (wideo)Trwa emisja nowego spotu tabletek przeciw katarowi Acatar Acti-Tabs (producent: USP Zdrowie). Reklama jest pierwszą odsłoną kampanii reklamowej, której celem jest umocnienie pozycji marki.
0 1 0 0 0 6.11.2012Grupa DataContact przejęła spółkę Universal AgentSpółka outsourcingu usług call center, Grupa DataContact (GDC) dokonała zakupu 100% akcji firmy z tej samej branży – Universal Agent.
2 1 0 0 0 5.11.2012Piotr Adamczyk śpiewa przypadkowym przechodniom – kampania Eurobanku (wideo)W najnowszej kampanii reklamowej Eurobank przypomina o trwającej do końca roku promocji kredytu gotówkowego bez prowizji. W spotach Piotr Adamczyk przechadza się wraz z kwartetem smyczkowym w miejscach, gdzie zwykle można spotkać wielu ludzi, i śpiewa im fragment piosenki.
0 1 0 0 0 5.11.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY„Komunikacja w kryzysie i komunikacja zmiany” – szkolenie już 23 listopadaAgencja Procontent Communication opracowała specjalny program szkolenia „Komunikacja w kryzysie i komunikacja zmiany”. Uczestnik warsztatów pozna przebieg procesu komunikacji zmiany w organizacji, nauczy się zasad postępowania w sytuacji kryzysowej, pozna główne narzędzia w komunikacji zmiany i komunikacji w kryzysie oraz samodzielnie przygotuje plan komunikacji zmiany w organizacji. Warsztat będzie także okazją do przećwiczenia wystąpień antykryzysowych i przygotowywania oświadczeń dla mediów.Informacja promocyjna
0 1 0 0 0 5.11.2012Internauci nie są zainteresowani zakupem płatnych treści prasowych – badanie IIBRCo czwarty polski internauta (23%) słyszał o systemie płatnego udostępniania treści prasowych Piano, ale jedynie 1,4% wyraża zainteresowanie zakupem abonamentu – wynika z badania zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).
4 1 0 0 0 5.11.2012Szeleszcząca reklama z Agatą Kuleszą i Markiem Kondratem – kampania ING Banku Śląskiego (wideo)Od 30 września trwa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego, w której występuje Agata Kulesza. Aktorka razem z Markiem Kondratem przedstawia zalety konta oszczędnościowego.