0 1 0 0 0 13.11.2012„Śląsk węglowy czy muzyczno-modowy?” spotkanie organizowane przez śląski oddział PSPR„Śląsk węglowy czy muzyczno-modowy?” – to temat kolejnego spotkania organizowanego przez śląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. 15 listopada o tym, że Śląsk jest muzyczny i modowy, przekonywać będą Ilona Kanclerz z facebookowej inicjatywy społecznej Modny Śląsk oraz Karolina Glazer – polska wokalistka jazzowa.
0 3 0 0 1 13.11.2012Blogerka na polskim odcinku międzynarodowej trasy „Route 301”1 listopada w Stambule ruszyła międzynarodowa wyprawa pod szyldem „Route 301”. Trasa promująca nowego Peugeot 301 ma ponad 10 tys. km. Zaczyna się w stolicy Turcji i biegnie dwutorowo: na północ (do Moskwy) oraz na południe (do Casablanki). Na polskim odcinku trasy za kierownicą peugeota 301 usiądzie Segritta, blogerka interesująca się podróżami i samochodami.
0 3 0 0 0 13.11.2012Bio-Active zmienia nazwę i modyfikuje logoBio-Active, producent herbaty, zmienia nazwę na Big-Active. Modyfikacji poddał również swoje logo. Hasło nowej kampanii wizerunkowej marki brzmi: „Duża Zielona może więcej”.
0 5 0 0 2 13.11.2012Mężczyźni nie chorują. Oni walczą o życie – „męska grypa” w kampanii GripexuJesienna kampania reklamowa marki Gripex to puszczenie oka do wszystkich kobiet, które borykają się w sezonie zachorowań ze zjawiskiem „męskiej grypy”. Pomysł ma wyróżnić markę i przyciągnąć uwagę młodszych odbiorców.
0 1 0 0 1 13.11.2012„Bezprzewodowa” kampania IBM Polska na lotnisku w WarszawieRozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa IBM Polska. W ramach akcji na terenie portu lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie będzie można skorzystać z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu. O możliwości podłączenia się do sieci Wi-Fi mają informować specjalnie zaprojektowane standy reklamowe, nawiązujące do idei Inteligentnych Miast.
0 1 0 0 0 12.11.2012CAM Media zainstaluje nośniki reklamowe na lotnisku Warszawa-ModlinNa początku przyszłego roku firma planuje montaż nośników typu backlight i citylight na lotnisku w Modlinie.
0 3 0 0 0 12.11.2012Gerber zmienia swoje logo po 85 latachW 2013 roku firma Gerber zmieni swoje logo. Podobiznę Ann Turner Cook, dziś 85-latki, zastąpi zdjęcie 8-miesięcznej Mary Jane Montoi. Dziewczynka została wybrana spośród 300 tys. kandydatów.
0 1 0 0 0 12.11.2012System ochrony własności intelektualnej Sarte na polskim rynkuWystartował Sarte – pierwszy w Polsce, czwarty na świecie system ochrony projektów i własności intelektualnej.
1 1 0 0 0 12.11.2012Śniegowa burza w reklamie mrożonek Hortexu (wideo)12 listopada rozpoczęła się nowa kampania promująca mrożonki marki Hortex. Akcja ma mieć charakter edukacyjny. Działania obejmą prasę oraz product placement.
2 1 0 0 1 12.11.2012Zakupy przez telefon wprost z ulicy Poznania, czyli projekt „Mobilny konsument” (wideo)„Uwolnij czas. Przygotuj telefon na rewolucję” to hasło pierwszej w Polsce akcji umożliwiającej zakupy w sklepie internetowym wprost z ulicy. Do końca listopada mieszkańcy Poznania i okolic mogą za pomocą smartfonów, wykorzystując kody QR i aplikację mobilną RockPay, kupować w systemie „tu i teraz”. Po zakończeniu projektu badawczego zasięg aplikacji będzie rozwijany o kolejne miasta oraz partnerów.