1 1 0 23.04.2013Orange ma pomysł, jak zdobyć przewagę w biznesie (wideo)Orange rusza z kampanią skierowaną do firm, pod hasłem „21 powodów, że lepiej być w Orange”. Akcja ma zasięg ogólnopolski.
0 1 0 23.04.2013Zakończyły się V Targi Packaging InnovationsTargi Packaging Innovations to wydarzenie dla przedstawicieli branży opakowań, co roku wiosną odbywające się w Warszawie. Tegoroczna V edycja miała miejsce 10 i 11 kwietnia w Hali Expo XXI. Wśród wystawców znalazły się firmy z kraju i zagranicy (Litwa, Ukraina, Francja, Włochy, Wielka Brytania) – w sumie ponad 140 przedsiębiorstw.
0 1 0 23.04.2013Orangina Schweppes International wybrała dom mediowy do działań w PolsceFirma Orangina Schweppes International, w której portfolio znajdują się m.in. napoje Orangina, Schweppes, Oasis i Dr. Pepper, zakończyła lokalny przegląd ofert na obsługę swojego budżetu mediowego. Wybranym domem mediowym jest Havas Media.
0 6 0 23.04.2013Media Trendy 2013 – znamy wyniki konkursuPodczas gali 22 kwietnia wyłoniono laureatów konkursu Media Trendy 2013. Przyznano 11 nagród i 22 wyróżnienia. W tym roku nie przyznano Grand Prix.
0 2 0 22.04.2013Samsung otworzył pierwszy sklep firmowy w Polsce19 kwietnia Samsung Electronics Polska otworzył salon firmowy w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. W nocy z 18 na 19 kwietnia odbył się przedpremierowy pokaz smartfona Galaxy S4.
0 1 0 22.04.2013Serwisy społecznościowe – istotne źródło inspiracji przy wyborze oferty turystycznej41% użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej. Takie wnioski przyniosło badanie zrealizowane w marcu przez SW Research dla agencji social media Think Kong.
0 1 0 22.04.2013Anna Wendzikowska w projekcie Siemens FreshLook 2013Aktorka i dziennikarka Anna Wendzikowska razem z Karoliną Malinowską oraz Maciejem Zieniem będzie mówić o trendach w modzie. Tematem przewodnim wiosennej edycji projektu promującego pralki i suszarki Siemensa jest „Black & White”.
1 1 0 22.04.2013„Tocoś” nowym składnikiem Prince Polo i jego konsumentów (wideo)Z początkiem kwietnia ruszyła kampania wizerunkowa pod hasłem „Każdy ma w sobie Tocoś, tak jak Prince Polo”. Działania prowadzone będą przez kilka najbliższych miesięcy.
1 1 2 22.04.2013Kampania wprowadzająca Kulki Mięsne Dobrze Nadziane (wideo)Pudliszki wprowadzają na rynek nową markę: Kulki Mięsne Dobrze Nadziane. Promuje je kampania reklamowa w telewizji, prasie oraz w Internecie.
0 2 0 22.04.2013Man mówi sam za siebie – głos Wojciecha Manna w reklamie nowego ciągnika ManW połowie kwietnia wystartowała kampania B2B nowego ciągnika Man TGX Euro 6. Głosem akcji jest Wojciech Mann.