0 1 0 24.05.2013Marcin Gortat wrzuca do koszyka PrimaveręW czerwcu rozpoczyna się kampania outdoorowa marki Primavera, która ma towarzyszyć wprowadzeniu na rynek nowej litrowej butelki wody. Twarzą działań został koszykarz Marcin Gortat.
0 1 0 24.05.20137 firm chce badać polski InternetPod koniec kwietnia spółka Polskie Badania Internetu ogłosiła konkurs ofert na badanie polskiej Sieci. Do 23 maja firmy badawcze z całego świata mogły zgłaszać swój udział. Zgłosiło się siedem firm.
0 1 0 24.05.2013Amazon wyprzedził Walmart i stał się najcenniejszą marką świata w kategorii handlu detalicznego (BrandZ Top 100)Amazon osiągnął wzrost wartości swojej marki o 34% (45,7 mld dol.) i przeskoczył o cztery miejsca, zajmując 14. pozycję w rankingu Top 100. Z kolei Walmart urósł o 5% i osiągnął wartość marki na poziomie 36,2 mld dol., co dało mu 18. pozycję w Top 100 (spadek o jedno miejsce). Ranking opracował Millward Brown Optimor.
1 1 0 24.05.2013Rzeczywista agentka PZU wystąpi w reklamie ubezpieczyciela (wideo)27 maja rozpocznie się kampania PZU „Agenci mocno pomocni”. Jej celem jest pokazanie klientom, że agenci ubezpieczyciela są godni zaufania i można na nich polegać w każdej sytuacji. Jedną z bohaterek kampanii jest prawdziwa agentka PZU, Ewa Szopińska.
0 1 0 24.05.2013Aksam podsumowuje kampanię z Piotrem ŻyłąOd 16 kwietnia można było oglądać spoty słonych przekąsek marki Beskidzkie, w których wystąpił skoczek narciarski, Piotr Żyła. Był to jego pierwszy udział w kampanii telewizyjnej. Firma Aksam, właściciel marki Beskidzkie, podsumowuje wyniki działań.
2 1 0 24.05.2013„Pragnienia i potrzeby” według Rossmanna. Kampania urodzinowa (wideo)„Pragnienia i potrzeby” – to hasło nowej kampanii wizerunkowej drogerii Rossmann. Rozpocznie się ona 23 maja, czyli w dniu 20. urodzin sieci sklepów w Polsce. Będzie składała się z serii sześciu spotów reklamowych.
0 1 0 24.05.2013Streetcom sprawdza, czy mamy robią sobie prezenty90% matek w ciągu ostatnich sześciu miesięcy kupiło jakiś produkt, który sprawił im frajdę, a nie był zakupem dla kogoś z rodziny. W ogólnopolskim badaniu przeprowadzonym przez Streetcom Polska zapytano kobiety będące matkami o to, czy zdarza im się robić zakupy tylko dla własnej przyjemności.
0 1 0 24.05.2013UOKiK wszczął postępowania przeciw parabankomJak pokazuje analiza UOKiK, reklamy parabanków nie zawsze są wiarygodne. Urząd sprawdził 37 przedsiębiorców. Dwie trzecie skontrolowanych reklam wzbudziło zastrzeżenia.
0 1 0 24.05.2013Sampling i loteria – ciąg dalszy kampanii Wilkinsona ze Steffenem MölleremW ramach kampanii „Wilkinson. Numer 1 w Niemczech!” marka rozpoczęła sampling jednorazowej maszynki Xtreme3, połączony z loterią. Do 29 maja na ulicach 19 miast rozdawane będą maszynki z promocyjnymi kodami, uprawniającymi do wzięcia udziału w losowaniu nagród.
1 1 0 24.05.2013Tomasz Kot bez mielenia i mąk w kampanii Netii (wideo)24 maja rozpoczęła się kampania reklamowa Netii, promująca usługę dostarczania Internetu o nazwie Foton. Tym razem Tomasz Kot wciela się w zupełnie nową rolę.