1 1 0 0 0 17.01.2013Ptasie Mleczko tworzone z obłoków w Fabryce Przyjemności (wideo)18 stycznia, w ramach kolejnej odsłony najnowszej kampanii reklamowej, Wedel przypomina konsumentom swoją historię i otwiera przed nimi drzwi do Fabryki Przyjemności, w której powstaje Ptasie Mleczko.
0 1 0 0 0 17.01.2013Seev z nowym logo i identyfikacją wizualnąSeev, operator Internetu dla biznesu należący do spółki Internet Union, odświeża swój wizerunek.
0 1 0 0 0 17.01.2013Kolarz Przemysław Niemiec został ambasadorem marki MeridaPrzemysław Niemiec, zawodnik włoskiej grupy Lampre-Merida, został ambasadorem producenta rowerów Merida. Owocem współpracy firmy z polskim kolarzem szosowym będzie m.in. utworzenie jego bloga.
2 1 0 0 0 17.01.2013Lodówka spada z sufitu w reklamie Kinder Mlecznej Kanapki (wideo)Wystartowała nowa kampania Kinder Mlecznej Kanapki. W komunikacji kontynuowany jest format kreatywny bazujący na lodówkach przywoływanych klaśnięciem – w nowej odsłonie zmienia się jednak kontekst sytuacyjny oraz wiek bohaterów.
0 1 0 0 0 17.01.2013Jeszcze przez tydzień można zgłaszać się do wystąpienia na konferencji Cyberresearch 3.0Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zaprasza zainteresowanych do składania propozycji wystąpień na trzecią edycję konferencji Cyberresearch. Tegoroczna konferencja odbędzie się 18 i 19 kwietnia w Warszawie. Termin nadsyłania propozycji wystąpień mija 23 stycznia.
0 4 0 0 0 17.01.2013Tesco na pierwszym miejscu w rankingu medialności sieci handlowychTesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową w Polsce. Na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która zwyciężyła w kategorii dyskonty, głównie dzięki wyraźnej dominacji w mediach społecznościowych. Lidl zajął trzecie miejsce, mimo że w badanym miesiącu poniósł największe wydatki reklamowe – wynika z danych Admonit. Badanie przeprowadzone przez Instytut Monitorowania Mediów dotyczyło również medialności polskich sieci sklepów z produktami elektronicznymi.
0 1 0 0 0 17.01.2013Instytut GfK wdraża zestaw Social Media AnalysisInstytut GfK opracował i wdraża do swojej oferty jednolity zestaw standardów do zintegrowanych i globalnych badań mediów społecznościowych Social Media Analysis (SMA). Nowy produkt GfK wykorzystuje globalną sieć firmy, aby dostarczać opracowane w dowolnym języku analizy i zbiory danych dotyczące treści internetowych.
0 2 0 0 0 17.01.2013Eurosport z aplikacją „Biathlon”Eurosport na swoim profilu na Facebooku uruchomił nową aplikację konkursową – grę „Biathlon”, która łączy działania w serwisie społecznościowym z relacjami telewizyjnymi. „Biathlon” to druga po „Eurosport Narciarstwo Alpejskie” aplikacja uruchomiona przez Eurosport w obecnym sezonie zimowym.
0 4 0 0 0 17.01.2013Raport „Dziennikarze i Social Media 2012”85% polskich dziennikarzy korzysta z mediów społecznościowych, a największym zaufaniem obdarza blogi. Przedstawiciele mediów poszukują przede wszystkim tekstów, ale to zjawisko osłabło w porównaniu do ubiegłego roku – tak wynika z raportu „Dziennikarze i Social Media 2012” Multi Communications.
0 2 0 0 0 17.01.2013Kampania reklamowa Silesia City Center„Pełnia inspiracji” – to hasło przewodnie kampanii reklamowej Silesia City Center, która będzie składała się z 6 kampanii wizerunkowych oraz 12 eventów tematycznych. Pierwszy layout pod hasłem „Pokusa elegancji” centrum zaprezentowało w styczniu podczas akcji promującej wyprzedaże w Silesia City Center.