0 1 0 0 1 27.07.2012Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowejUkazało się właśnie nowe wydanie książki „Wypalanie śladów w mózgu. Wstęp do teorii komunikacji marketingowej” pod red. dra Krzysztofa Sołoduchy. Książka jest wynikiem długookresowej, praktycznej aktywności komunikacyjnej na rynku agencji Klaxon Communications oraz pracy akademickiej prowadzonej przez kilka ostatnich lat w ramach grantów naukowych uzyskanych na przygotowanie publikacji.
1 1 0 0 0 26.07.2012Szkolne lata Henia w nowej reklamie Tesco (wideo)Nowy spot Tesco pt. „Zeszyt” ukazuje szkolne lata brand hero marki – Henia.
0 1 0 0 0 26.07.2012Talk Track – nowe narzędzie badawcze StreetcomStreetcom Polska wprowadza nowe narzędzie Talk Track. Jest to badanie rzeczywistych rozmów konsumentów o danej marce. Może być prowadzone dla różnych kategorii produktów w precyzyjnie określonej grupie.
0 1 0 0 0 26.07.2012Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na kampanię informacyjno-promocyjnąPrzetarg PARP wygrała spółka Mediacap. Spółka przygotuje i zrealizuje ogólnopolską kampanię informacyjno-promocyjną,dotyczącą poprawy wizerunku przedsiębiorców i promocji postaw przedsiębiorczych.
0 6 0 0 0 26.07.2012Ranking cytowań i informacji: czerwiec 2012W czerwcu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (227). Zdecydowanie najczęściej powoływano się na sensacyjną informację, jakoby rosyjska historyk, profesor Natalia Lebiediewa odkryła tzw. białoruską listę katyńską (W. Radziwinowicz, „Lista Stalina”, 21.06.12). Szybko okazało się jednak, że dokument jest znany od lat i nie wnosi do sprawy niczego nowego – wynika z rankingu przygotowanego przez firmę Newton Media.
0 1 0 0 0 26.07.2012Prywatne treści są najcenniejsze – twierdzą internauci77% respondentów uważa, że bezpieczeństwo prywatnych treści jest ważniejsze niż chronienie samego urządzenia do korzystania z Internetu – wynika z badań dostarczonych przez firmę F-Secure.
0 1 0 0 0 26.07.2012Deutsche Bank: kampania „Obniżamy koszty porowadzenia działalności”Deutsche Bank rozpoczął kampanię, w której pod hasłem „Obniżamy koszty prowadzenia działalności” promuje rachunek firmowy dbNet Biznes. Kampania rozpoczęła się w trzecim tygodniu lipca, czas jej trwania będzie uzależniony od jej efektów.
1 1 0 0 0 26.07.2012Socha, Żebrowski i Czerkawski w spocie promującym aplikację Samsung Hope Relay (wideo)Celem spotu jest wzmacnianie świadomości marki Samsung jako oficjalnego sponsora XXX Letnich Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012, a także zachęcenie odbiorców do ściągnięcia aplikacji i włączenia się w pomoc w sfinansowaniu wakacji dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych, wspieranych przez markę.
0 1 0 0 0 26.07.2012Wrocławska Hala Stulecia z nową strategią marketingowąPrzetarg na realizację strategii marketingowej i scenariusza kampanii promocyjnej wrocławskiej Hali Stulecia wygrała agencja reklamowa CzArt. Kampania rozpocznie się we wrześniu i potrwa do końca 2013 roku.
0 1 0 0 0 26.07.2012Letnia Galeria Samsung wsparta działaniami reklamowymiNa początku lipca Samsung Electronics rozpoczął serię eventów Letnia Galeria Samsung. Są to zlokalizowane w najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach strefy z najnowszymi produktami tej marki. Każdy odwiedzający może w nich naładować lub naprawić swój telefon, skorzystać z Internetu czy przetestować jeden z notebooków Samsung.