Śniegowa burza w reklamie mrożonek Hortexu (wideo)
  • 1
  • 1
12.11.2012

Śniegowa burza w reklamie mrożonek Hortexu (wideo)

12 listopada rozpoczęła się nowa kampania promująca mrożonki marki Hortex. Akcja ma mieć charakter edukacyjny. Działania obejmą prasę oraz product placement.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 listopada 2012

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.11.2012

Zakupy przez telefon wprost z ulicy Poznania, czyli projekt „Mobilny konsument” (wideo)

„Uwolnij czas. Przygotuj telefon na rewolucję” to hasło pierwszej w Polsce akcji umożliwiającej zakupy w sklepie internetowym wprost z ulicy. Do końca listopada mieszkańcy Poznania i okolic mogą za pomocą smartfonów, wykorzystując kody QR i aplikację mobilną RockPay, kupować w systemie „tu i teraz”. Po zakończeniu projektu badawczego zasięg aplikacji będzie rozwijany o kolejne miasta oraz partnerów.