0 3 0 0 0 2.08.2012Nowe ostrzeżenia Frugo. Teraz nad Bałtykiem„Frugo ostrzega” – to hasło nowej kampanii marki, która prowadzona jest w sąsiedztwie festiwali muzycznych, a teraz również na nadmorskich plażach. Tablice umieszczone bezpośrednio na plażach ostrzegają plażowiczów przed niebezpieczeństwami, jakie niosą dla nich: gorące słońce, biały piasek i morska woda.
0 1 0 0 0 1.08.2012Ciszewski MSL Internet zmienia nazwę na MSLGroup Social Hive PolandAgencja interaktywna Ciszewski MSL Internet zmienia nazwę na MSLGroup Social Hive Poland oraz staje się częścią jednej z największych globalnych firm specjalizujących się w tematyce social media. Główną przyczyną rebrandingu jest realizacja globalnej strategii rozwoju MSLGroup.
0 1 0 0 0 1.08.2012Raport „Cztery stacje” – czerwiec 2012Joanna Mucha w czerwcu stała się jedną z najważniejszych osób w kraju. Euro 2012 sprawiło, że dla dziennikarzy jej wypowiedzi były niezwykle cenne. Według raportu „Cztery stacje”, wydawanego przez Press-Service Monitoring Mediów, minister sportu i turystyki była drugim najczęściej udzielającym wypowiedzi w telewizji politykiem, zaraz za Donaldem Tuskiem.
0 3 0 0 0 1.08.2012Inauguracja igrzysk olimpijskich Londyn 2012 w polskich mediachCeremonia otwarcia Igrzysk XXX Letniej Olimpiady Londyn 2012 rozpoczęła się 27 lipca o godzinie 22.00 czasu polskiego. Trwające ponad trzy godziny widowisko obejrzało 60 tys. widzów na Stadionie Olimpijskim w Londynie oraz ponad miliard przed telewizorami na całym świecie. Firma Newton Media zbadała, jak w polskich dziennikach i tygodnikach komentowano inaugurację igrzysk w Londynie.
0 1 0 0 1 1.08.2012Mobile – rynki Europy Środkowo-Wschodniej dalekie od kopiowania globalnych wzorcówInternauci z regionu Europy Środkowo-Wschodniej z rosnącym entuzjazmem surfują w Sieci za pomocą smartfonów i tabletów. W czerwcu br. co siedemnasta odsłona w tej części Starego Kontynentu została dokonana za pomocą urządzenia mobilnego. Wśród producentów urządzeń przenośnych palmę pierwszeństwa wciąż dzierży Apple, ale inne brandy już depczą gigantowi z Cupertino po piętach – wynika z raportu „Do you CEE”, dostarczonego przez Gemius.
0 1 0 0 0 1.08.2012Limitowana wersja Fanty o smaku truskawki i kiwi wsparta kampanią reklamowąDo portfolio marki Fanta dołączyła kompozycja łącząca smak truskawek i kiwi. Obecny już na półkach sklepowych napój to limitowana edycja, sprzedawana do wyczerpania zapasów. Produkt będzie reklamowany w telewizji (dziesięciosekundowe spoty), bezpośrednio w sklepach oraz podczas specjalnych wydarzeń organizowanych dla konsumentów.
0 1 0 0 0 1.08.2012Rozpoczyna się kampania reklamowa domu sprzedaży mediów tematycznych AtmediaW prasie i Internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Atmedia, która promuje m.in. Atwomen, Atmen, Atkids, Atyoung i Atmothers, czyli pakiety demograficzne z tegorocznej oferty spółki.
0 1 0 0 0 1.08.2012LHI przedłużyła umowę z agencją public relationsSpółka LHI, działająca w sektorze leasingu nieruchomości, przedłużyła umowę z agencją Ciszewski MSL Financial Communications, która wspierała ją w działaniach PR od marca zeszłego roku. Umowa obejmuje działania w ramach komunikacji korporacyjnej oraz produktowej.
0 1 0 0 0 1.08.2012Procter & Gamble realizuje kampanię nowej linii Blend-a-MedW lipcu i sierpniu firma Procter & Gamble prowadzi na nośnikach POS TV ogólnopolską kampanię wspierającą sprzedaż nowej serii produktów marki Blend-a-Med – Pro Expert Clinic Line.
0 1 0 0 0 1.08.2012IABC Poland zadba o public relationsMiędzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska wybrało agencję MagnifiCo do prowadzenia działań wizerunkowych z zakresu PR.