5 1 0 0 0 22.06.2012Nagrody Grand Prix w konkursie Cannes Lions (wideo)Do tej pory w konkursie Cannes Lions przyznano nagrody w kategoriach: Direct, PR, Promo & Activation, Creative Effectiveness, Media, Mobile oraz Outdoor.
0 1 0 0 0 22.06.2012OMD poszerza liczbę formatów dostępnych w systemie RTB Audience Targeting o double billboardDom mediowy OMD rozpoczyna strategiczną współpracę z firmą iBillboard – dostawcą polskiej powierzchni reklamowej, dostępnej w modelu zakupu RTB.
0 1 0 0 0 22.06.2012UOKiK wygrywa z UEFAWarunki sprzedaży biletów na Euro 2012 w Polsce zawierają sprzeczne z prawem postanowienia. Argumenty prezes UOKiK potwierdził sąd, uznając 19 z 25 zakwestionowanych klauzul za niedozwolone.
0 1 0 0 0 22.06.2012Załoga rajdowa Adam Małysz/Rafał Marton z agencją marketingu sportowegoGrupa Codex zajmie się wyłączną reprezentacją teamu rajdowego cross country Adam Małysz/Rafał Marton w kontaktach ze sponsorami. Będzie również prowadzić działania komunikacyjne zespołu.
0 1 0 0 0 22.06.2012Südzucker Polska z domem mediowymSüdzucker Polska (spółka produkująca m.in. Cukier Królewski) od lipca nawiąże współpracę z domem mediowym Arena Media.
0 2 0 0 0 22.06.2012Zespół Hot Wheels spróbuje pobić rekord świata w przejeździe na podwójnej pętli30 czerwca podczas X Games Los Angeles 2012 Hot Wheels podejmie próbę ustanowienia rekordu świata, wykonując przejazd na podwójnej, sześciopiętrowej, pionowej pętli.
0 1 0 0 0 22.06.2012Nowa agencja marketingu eventowegoNa rynku marketingu eventowego rozpoczęła działalność nowa agencja MówiszMasz. Agencja zajmie się się doradztwem, tworzeniem i wspieraniem projektów; będzie również organizować wydarzenia specjalne dla różnych branż, przede wszystkim dla marek dóbr luksusowych fashion & beauty.
0 1 0 0 0 22.06.2012„Słońce po turecku” – program zakupowy dla kontrahentów KolporteraPo raz siódmy departament dystrybucji FMCG Kolportera organizuje dla swoich kontrahentów program zakupowy. Program nazywa się „Słońce po turecku”, a nagrodą dla najlepszych będzie tygodniowy wyjazd do Turcji.
1 1 0 0 0 22.06.2012Jacek Gmoch tym razem krzyczy o szynce i serze (wideo)Z prawej szynka, z lewej ser żółty, a Jacek Gmoch, piłkarz i komentator sportowy po raz kolejny nie oszczędza głosu, komentując promocję cenową sieci sklepów Lidl.
0 1 0 0 0 22.06.2012Plebiscyt: „Najciekawsze logo banku 2012”Rozpoczął się plebiscyt na najciekawsze logo banku w 2012 r., organizowany przez „Banking-Magazine”. Jest to pierwsza edycja akcji, która ma wyłonić znak graficzny o najbardziej przejrzystym przekazie i ciekawej formie graficznej, dostosowanej do potencjalnego odbiorcy.