Kampania wprowadzająca na rynek markę Optima Cardio (wideo)
  • 1
  • 1
15.11.2012

Kampania wprowadzająca na rynek markę Optima Cardio (wideo)

15 listopada rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek margarynę ze sterolami roślinnymi Optima Cardio. Działania reklamowe obejmą przede wszystkim telewizję oraz Internet. Główny komunikat – „Optima Cardio skutecznie obniża cholesterol. Efekt w 3 tygodnie!” – jest skierowany do kobiet i mężczyzn w wieku 40–65 lat, z podwyższonym poziomem cholesterolu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 listopada 2012