1 1 0 0 0 22.01.2013„Wyobraź sobie dzieciństwo bez rodzinnego domu” – kampania 1% SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)W styczniu Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci. Akcję wspiera również ambasadorka Natalia Kukulska, która przekaże swój 1% na rzecz stowarzyszenia.
0 1 0 0 0 22.01.2013Tyskie rozszerza współpracę z agencją PRTyskie, marka piwa należąca do Kompani Piwowarskiej, rozszerzy współpracę z Q&A Consulting – realizatorem jej niektórych projektów. Agencja zajmie się przygotowaniem strategii marki, realizacją działań PR i utrzymywaniem kontaktów z mediami. Podejmowane działania dotyczyć będą również edukacji konsumentów w zakresie kultury i tradycji picia piwa.
0 1 0 0 0 22.01.2013Beemail wchodzi na polski rynekNa początek lutego zaplanowany został na polskim rynku debiut platformy Beemail, systemu e-mailingowego przeznaczonego dla e-commerce. Jeszcze przed oficjalnym startem licencję na dostęp do Beemaila kupiły m.in. ING, Presspublica i Gadu-Gadu.
0 6 0 0 0 22.01.2013Top 5 sektorów o najwyższej wartości reklamy display – raport PentagonAdexPentagonAdex, wchodzący w skład grupy Pentagon Research, dokonał wyceny wartości reklamy internetowej w okresie od 1 do 6 stycznia 2013 roku. Na pierwszym miejscu znalazł się sektor telekomunikacja, następnie finanse oraz usługi.
2 1 0 0 0 22.01.2013Mix Box w KFC dla tych, którzy zjedli za mało (wideo)KFC rozpoczęło kampanię Mix Boxa, nowego produktu w menu. Konsumenci sami mogą decydować, jakie kanapki chcą otrzymać w zamówionym zestawie. Nowy produkt wspiera kampania telewizyjna w popularnych kanałach ogólnopolskich.
1 1 0 0 0 22.01.2013Wyłączenie światła jako sposób na oszczędzanie. Kampania Orange (wideo)„100 sposobów od Orange, jak zaoszczędzić w firmie” to hasło kampanii skierowanej do firm. W ramach najnowszej oferty klienci mogą otrzymać tablety i smartfony w promocyjnych cenach, a także zaoszczędzić na abonamencie.
1 3 0 0 0 21.01.2013Student z kosmosu promuje Uniwersytet Jagielloński (wideo)17 stycznia Uniwersytet Jagielloński opublikował krótki teaser pod tytułem „Jagiellonix”, zapowiadający nową kampanię promocyjną uczelni. Premiera kolejnego, właściwego spotu ma odbyć się między 21 a 27 stycznia.
0 2 0 0 0 21.01.2013Modelka Joanna Piwka twarzą kampanii ArytonRozpoczęła się kampania reklamowa firmy odzieżowej Aryton, promująca kolekcję wiosna–lato 2013. W akcji wzięła udział modelka Joanna Piwka. Autorką zdjęć w nowej sesji jest Aldona Kaczmarczyk.
0 1 0 0 0 21.01.2013MPG i Media Contacts łączą się w Havas MediaGrupa Havas w ramach realizacji przyjętej strategii biznesowej chce zintegrować komunikację marketingową i uprościć strukturę. Dotychczas niezależnie działające podmioty MPG, spółka z obszaru mediów tradycyjnych i agencja mediów interaktywnych Media Contacts, zostaną połączone w jedną strukturę Havas Media.
5 1 0 0 0 21.01.2013„Nie bądź lamusem i podpisz” – kampania społeczna z udziałem polskich artystów (wideo)Trwa kampania społeczna „Obywatele decydują”, której cele to ułatwianie Polakom składania obywatelskich projektów ustaw oraz ulepszanie demokracji bezpośredniej. W połowie stycznia w serwisie YouTube pojawił się spot z niewykorzystanymi wcześniej ujęciami, który przez tydzień obejrzało ponad milion internautów. W reklamach wystąpili m.in. Julia Kamińska, Jacek Skiba, Liroy, Tymon Tymański, Mrozu czy były lider zespołu Bayer Full.