0 1 0 0 0 7.08.2012Empik School z agencją MKIAgencja interaktywna MKI rozpoczęła współpracę z siecią szkół językowych, Empik School.
0 1 0 0 0 7.08.2012Stowarzyszenie „Marketing 4 Business” – nowa organizacja branżowa na polskim rynkuW lipcu br. powołano Stowarzyszenie „Marketing 4 Business”, którego celem jest promowanie i wzmacnianie roli marketingu jako kluczowego elementu budowania wartości firmy. Wśród założycieli organizacji są m.in. Wojciech Pronobis, Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, Beata Mońka i Marek Staniszewski.
0 1 0 0 0 6.08.2012Jak firmy w Polsce przygotowują się do sytuacji kryzysowych online? Bez fachowej pomocyJedynie 6% krajowych przedsiębiorstw przygotowuje się do sytuacji kryzysowych online, korzystając z pomocy agencji specjalizujących się w komunikacji w Internecie – wynika z badania agencji Think Kong, zrealizowanego przez Instytut Homo Homini.
0 4 0 0 0 6.08.2012Reklama wielkoformatowa w I półroczu 2012 r. OLT Express największym reklamodawcąFirma CAM Media opublikowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w I półroczu 2012 r. Szacowana wartość rynku w analizowanym okresie wyniosła 27,05 mln zł i była wyższa o 15,2% niż rok wcześniej (23,49 mln zł). To efekt inwestycji związanych z Euro 2012.
0 1 0 0 0 6.08.2012PZU zleca badania realizowane metodą etnograficznąGrupa PZU wybrała firmę Izmałkowa Consulting do realizacji cyklu badań jakościowych metodą etnograficzną.
0 1 0 0 0 6.08.2012Globalni sponsorzy wzięli (prawie) wszystko podczas Euro 2012Podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012 wartość wszystkich ekspozycji sponsorów prezentowanych w telewizji wyniosła 531,8 mln zł – wynika z badań Pentagon Research.
0 1 0 0 0 6.08.2012Kampania popularyzująca Malediwy w Polsce i na UkrainieW Polsce i na Ukrainie rozpoczyna się kampania realizowana na zlecenie Narodowego Biura Turystyki Malediwów.
0 1 0 0 0 6.08.2012Wystartowała internetowa kampania serwisu Allegro6 sierpnia rozpoczęła się najnowsza kampania serwisu Allegro, pod hasłem: „Wyprawka szkolna 2012/2013. Przygotuj dziecko na nowy rok szkolny!". Serwis przekonuje, że to właśnie w nim można kupić najtaniej wszystkie artykuły do szkolnej wyprawki.
0 1 0 0 0 6.08.2012„Zarządzanie wiedzą w kontekście CSR” – nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego BiznesuNajważniejszym zasobem biznesu są ludzie – ich wiedza, umiejętności i doświadczenie. Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego pokazuje, jak właściwie i skutecznie zarządzać kapitałem intelektualnym pracowników, klientów i innych interesariuszy firm. Praca „Zarządzanie wiedzą w kontekście CSR. Wyzwania, możliwości, trendy” zachęca do zmiany myślenia o wiedzy w organizacji, analizując najważniejsze wyzwania i możliwości w tym zakresie.
1 1 0 0 0 6.08.2012Wyniki działań Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012 (wideo)6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych strefach kibica UEFA Euro 2012, 650 tys. osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez markę Coca-Cola (10% wszystkich odwiedzających strefy), 35-procentowy wzrost sprzedaży napojów marki w strefie kibica w Warszawie. Takie są wyniki aktywności marketingowej Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012, szacowane przez markę oraz agencję Euro RSCG 4D, która przygotowała i zrealizowała te działania.