0 1 0 0 0 13.11.2012Cross-promocja premiery filmu „Saga Zmierzch: Przed Świtem”Telepizza we współpracy z Monolith Films promuje premierę drugiej części filmu „Saga Zmierzch: Przed Świtem”. Uczestnicy promocji będą mieli możliwość m.in. bezpłatnego obejrzenia jednej z czterech poprzednich części „Sagi Zmierzch”. Akcję promocyjną filmu wspierają działania na Facebooku, stronie internetowej, reklama na materiałach BTL oraz pudełkach pizzy.
1 2 0 0 0 13.11.2012CUK Ubezpieczenia zmienia logo i rozpoczyna kampanię reklamową (wideo)Od 12 listopada trwa nowa kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia, zajmującej się doradztwem oraz sprzedażą produktów polskich ubezpieczycieli. Działania reklamowe mają zaprezentować odnowione logo firmy.
0 2 0 0 0 13.11.2012„Chwała żyrafie…” teraz w Internecie. Kampania Szkolnych Kas OszczędnościTrwa kampania zachęcająca uczniów szkół podstawowych, ich rodziców i grono pedagogiczne do wzięcia udziału w programie edukacyjnym Szkolnych Kas Oszczędności.
1 1 0 0 0 13.11.2012U Stefczyka „Spadła rata”. Żmijewski w kolejnym spocie kredytu (wideo)Kampania Kas Stefczyka pod hasłem „Spadła rata” wystartowała 12 listopada i potrwa do 2 grudnia. Akcja promuje pożyczki długoterminowe. W spotach radiowych i telewizyjnych występuje Artur Żmijewski.
0 1 0 0 0 13.11.2012Konkursy na Facebooku jako narzędzie marketingowe – wyniki badania IIBRTylko 4% posiadaczy kont na Facebooku potrafi wskazać, w jakim konkursie wzięło ostatnio udział. Ponad jedna trzecia (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nie bierze udziału w konkursach online – wynika z badania „Marki w serwisach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).
0 1 0 0 0 13.11.2012Polski Bank Przedsiębiorczości z Grupą ClickAdPolski Bank Przedsiębiorczości rozpoczął współpracę z Grupą ClickAd, która zajmie się planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii, zadba o usługi performance marketingu, przygotowanie kreacji reklamowych oraz SEM/SEO.
0 1 0 0 0 13.11.2012Wzrost cen reklam w Radiu Tok FMOd 3 grudnia Radio Tok FM wprowadza nowy cennik usług reklamowych. Średnia cena spotu w dni powszednie w godzinach 6.00 – 20.00 wzrośnie o około 16,5%, a w weekendy o 53%.
0 1 0 0 0 13.11.2012„Śląsk węglowy czy muzyczno-modowy?” spotkanie organizowane przez śląski oddział PSPR„Śląsk węglowy czy muzyczno-modowy?” – to temat kolejnego spotkania organizowanego przez śląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. 15 listopada o tym, że Śląsk jest muzyczny i modowy, przekonywać będą Ilona Kanclerz z facebookowej inicjatywy społecznej Modny Śląsk oraz Karolina Glazer – polska wokalistka jazzowa.
0 3 0 0 1 13.11.2012Blogerka na polskim odcinku międzynarodowej trasy „Route 301”1 listopada w Stambule ruszyła międzynarodowa wyprawa pod szyldem „Route 301”. Trasa promująca nowego Peugeot 301 ma ponad 10 tys. km. Zaczyna się w stolicy Turcji i biegnie dwutorowo: na północ (do Moskwy) oraz na południe (do Casablanki). Na polskim odcinku trasy za kierownicą peugeota 301 usiądzie Segritta, blogerka interesująca się podróżami i samochodami.
0 3 0 0 0 13.11.2012Bio-Active zmienia nazwę i modyfikuje logoBio-Active, producent herbaty, zmienia nazwę na Big-Active. Modyfikacji poddał również swoje logo. Hasło nowej kampanii wizerunkowej marki brzmi: „Duża Zielona może więcej”.