0 1 0 0 0 30.08.2012Rekordowa liczba zgłoszeń do Złotych Spinaczy24 sierpnia minął drugi, ostateczny termin przesyłania zgłoszeń do Złotych Spinaczy. Konkurs wyłania najlepsze kampanie PR zrealizowane w latach 2011–2012. W stosunku do poprzedniego roku liczba uczestników wzrosła o ponad 30%.
0 2 0 0 0 30.08.2012Dziennikarze ocenili biura prasowe towarzystw ubezpieczeniowychSzybkość reakcji, dostępność, profesjonalizm, wiedza pracowników biura oraz dostęp do ekspertów – to najbardziej cenione przez dziennikarzy cechy dobrego biura prasowego.
0 1 0 0 0 30.08.2012Anna Popek pod opieką agencji PRNad wizerunkiem dziennikarki i prezenterki telewizyjnej Anny Popek będzie czuwać agencja ESPR Public Relations.
0 1 0 0 0 30.08.2012Serco prowadzi kampanię rekrutacyjno-wizerunkowąKrakowska firma Serco rozpoczęła kampanię rekrutacyjno-wizerunkową. Celem akcji jest pozyskanie do końca roku 450 nowych pracowników do zespołów zajmujących się obsługą klienta w branży turystycznej.
0 1 0 0 0 30.08.2012Agnieszka Jasieńczuk new business managerem w CormediaAgnieszka Jasieńczuk objęła stanowisko new business managera w dziale New Business, który dom mediowy Cormedia utworzył na początku sierpnia.
0 1 0 0 0 30.08.2012Budowa wirtualnej studni dla Polskiej Akcji HumanitarnejW Internecie rozpoczęła się akcja Polskiej Akcji Humanitarnej: „Głęboko pod ziemią”. Projekt jest elementem kampanii społecznej, która promuje budowę studni i ujęć wodnych w rejonach cierpiących na brak dostępu do wody pitnej.
0 3 0 0 0 30.08.2012Konspol reklamuje się w sieci kin1 września rozpocznie się kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy Konspol. Zostanie ona przeprowadzona w kinach sieci Multikina i potrwa do końca października. Jest to pierwsza współpraca firmy z polskim multipleksem.
0 1 0 0 0 30.08.2012Metamorfozy z Philips Haircare1 września rusza druga edycja kampanii marki Philips Haircare „Pokochaj swoje włosy”. Akcja promująca produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów odbędzie się pod hasłem: „O włos od absolutnego piękna”.
0 1 0 0 0 30.08.2012Brother przeprowadzi kampanię nowej linii swoich urządzeńAkcja marketingowa zostanie przeprowadzona w prasie specjalistycznej oraz Internecie. Będzie promować nową serię drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych, które firma Brother wprowadza na rynek.
0 1 0 0 0 29.08.2012Nowe otwarcie Miles & More z mBankiem i MultiBankiemMultiBank i mBank wchodzą na rynek z pierwszym produktem po ogłoszeniu strategii „jednego banku”. Wprowadzają do oferty dwa rodzaje kart kredytowych z programem lojalnościowym Miles & More.