1 2 0 0 0 5.12.2012Reklama Nivei uznana za nieetyczną (wideo)Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama szamponu do włosów marki Nivea narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy i powinna zostać wprowadzona w niej zmiana. Skargę wniosła firma Unilever, producent m.in. szamponów Dove, Clear czy Timotei.
3 1 0 0 0 5.12.2012Artur Żmijewski jako sąsiad państwa Dąbrowskich. Kolejny spot Kas Stefczyka (wideo)3 grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa Kas Stefczyka, pod hasłem „Pożyczka 300 – gotowe do odbioru”. W spotach ponownie pojawił się Artur Żmijewski.
0 1 0 0 0 5.12.2012Adobe System z agencją ComPressFirma Adobe Systems, przygotowująca rozwiązania z zakresu marketingu cyfrowego i cyfrowych multimediów, rozpoczęła współpracę z agencją public relations ComPress. W ramach zawartej umowy, ComPress zajmie się kompleksową obsługą Adobe w zakresie public relations oraz mediów społecznościowych.
0 1 0 0 1 5.12.2012Ukazała się książka „Jak kreować marki, które pokocha Pokolenie Y?”Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1980–1996, nazywani również Pokoleniem Milenium, Następną Generacją czy Pokoleniem Klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich się określi – stanowią oni jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z tego pokolenia.
1 2 0 0 0 5.12.2012Hardkorowy Mikołaj zachęca do wspierania potrzebujących (wideo)3 grudnia już po raz drugi wystartowała akcja charytatywna „Hardkorowa paczka”, której inicjatorem jest Hardkorowy Koksu. W ramach akcji na licytację zostaną wystawione m.in. rękawice do MMA, w których Robert Burneika pokonał Marcina Najmana.
0 4 0 0 0 4.12.2012Fundacje korporacyjne w Polsce – najważniejsze wyniki badania Forum DarczyńcówW Polsce istnieje już ponad sto fundacji założonych przez firmy. Jest to liczba porównywalna z liczbą tego typu organizacji w krajach Europy Zachodniej. Forum Darczyńców przeprowadziło drugie badanie fundacji korporacyjnych, którego wyniki ogłoszone zostały na konferencji w Warszawie 28 listopada.
1 2 0 0 0 4.12.2012Prawdziwy św. Mikołaj w kampanii społecznej „Grunt to rodzina” (wideo)1 grudnia rozpoczęła się kolejna edycja kampanii społecznej „Grunt to rodzina”, organizowanej przez Fundację Świętego Mikołaja. Jak co roku w ramach akcji prowadzona będzie zbiórka pieniędzy na Fundusz Edukacyjny, z którego środki zostaną w całości przeznaczone na pomoc edukacyjną i rehabilitacyjną podopiecznym rodzin zastępczych.
0 1 0 0 0 4.12.2012MailPlanner nową firmą w branży e-marketinguMailPlanner, dom mediowy i broker baz specjalizujący się w e-mail marketingu, rozpoczął działalność w branży e-marketingu. Wyłonił się z firmy FreshMail, która postanowiła wypełnić niszę po zaobserwowaniu zainteresowania e-mail marketingiem do baz zewnętrznych.
0 1 0 0 0 4.12.2012Czy reklamy piwa są etyczne? – raport IMMJesienią 2012 r. polscy piwowarzy wyemitowali prawie o połowę mniej nowych reklam niż w okresie letnim. Po mistrzostwach Euro 2012 piwna ofensywa marketingowa przeniosła się do Internetu, głównie kosztem prasy i radia. Pomimo tych zmian nie odnotowano uszczerbku na jakości: piwo promuje się wciąż zgodnie z zasadami Kodeksu Etyki Reklamy.
0 1 0 0 0 4.12.2012Jest zgoda na połączenie Banku Zachodniego WBK i Kredyt BankuKomisja Nadzoru Finansowego wydała zgodę na połączenie Banku Zachodniego WBK i Kredyt Banku. Decyzja pozwoli rozpocząć integrację obu instytucji.