1 4 0 0 0 3.12.2012Geolokalizacja w Polsce na przykładzie serwisu FoursquareFoursquare (4sq) to serwis geolokalizacyjny dostępny w wersji internetowej oraz w postaci darmowej aplikacji na smartfony. Pozwala zameldować się w różnych miejscach i dzielić tą informacją ze znajomymi. Sierpniowy raport „Foursquare w Polsce”, sporządzony przez MSLGroup Social Hive Poland pokazuje, że usługa ma już 20 tys. użytkowników w Polsce.
0 1 0 0 0 2.12.2012MediaTory 2012 – znamy laureatów1 grudnia w Auditorium Maximum UJ w Krakowie po raz szósty przyznano MediaTory – Studenckie Nagrody Dziennikarskie. Statuetkę AuTORytet odebrał Marek Niedźwiecki. Znamy również laureatów w pozostałych kategoriach.
0 1 0 0 0 2.12.201213 trendów w marketingu na 2013 rokCoraz wyższe oczekiwania klientów, wzrost wartości e-commerce, mniejsza liczba kultowych marek, rosnąca rola urządzeń mobilnych – to główne trendy na 2013 rok w przewidywaniach amerykańskich specjalistów od brandingu, Derricka Daye i Brada VanAukena.
0 1 0 0 0 2.12.2012Globalne wydatki reklamowe wzrosną w przyszłym roku wolniej, niż zakładanoGlobalne wydatki marketingowe, które w tym roku wzrosły o 4,3 proc., w 2013 roku wzrosną o 4 proc. To mniejszy wzrost niż przewidywany jeszcze w czerwcu – wynika z prognoz World Advertising Research Center.
1 1 0 0 1 30.11.2012Burza w szklance wody: reklama SodaStream zakazana w USA i Wielkiej Brytanii (wideo)SodaStream International, producent i dystrybutor systemów do przygotowywania napojów gazowanych w domu, rozpoczął pierwszą globalną kampanię telewizyjną. Jej hasło przewodnie brzmi: „If you love the bubbles, set them free” („Jeśli kochasz bąbelki, uwolnij je!”). Reklama emitowana w USA i Wielkiej Brytanii została zakazana.
0 1 0 0 0 30.11.2012Polski brand design stawia na edukację – podsumowanie kadencji Klubu Brand DesignFunkcjonujący w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR Klub Brand Design zorganizował walne zebranie członków. Była to okazja nie tylko do podsumowania ostatniej, dwuletniej kadencji, ale również do omówienia bieżącej kondycji branży, a także dalszych kierunków rozwoju.
0 1 0 0 0 30.11.2012Stacja7.pl, czyli nowy portal z Szymonem Hołownią1 grudnia rusza nowy portal Stacja7.pl, czyli pierwszy multimedialny magazyn dla ludzi, którzy chcą rozmawiać o religii i kulturze. To miejsce, w którym będzie można przeczytać felietony Szymona Hołowni i jego przegląd prasy światowej, oglądać projekty wideo z jego udziałem czy znajdować odpowiedzi na pytania w rodzaju tych, czym jest epikleza.
0 1 0 0 0 30.11.2012Tempur zleca przeprowadzenie kampanii reklamowej Universal McCannFirma Tempur rozpoczęła współpracę z domem mediowym Universal McCann. Realizacja kampanii planowana jest na początek 2013 r.
1 2 0 0 0 30.11.2012George Clooney i pani Martin z filiżanką kawy (wideo)Wystartowała kolejna edycja kampanii Nespresso z udziałem George’a Clooneya. Znany aktor biegnie w deszczu przez miasto. Udaje mu się dostać do kawiarni Nespresso w ostatniej chwili przed jej zamknięciem.
1 1 0 0 0 30.11.2012Charlize Theron mówi o sekretach natury w nowym spocie Diora (wideo)4 grudnia rozpoczyna się świąteczna kampania telewizyjna dla J’Adore L’Absolu, jednej z kluczowych marek w portfolio Diora. Twarzą ekskluzywnego produktu jest amerykańska gwiazda filmowa Charlize Theron. W spocie udziela ona jednak tylko swego głosu.