Czy reklamy piwa są etyczne? – raport IMM
  • 0
  • 1
4.12.2012

Czy reklamy piwa są etyczne? – raport IMM

Jesienią 2012 r. polscy piwowarzy wyemitowali prawie o połowę mniej nowych reklam niż w okresie letnim. Po mistrzostwach Euro 2012 piwna ofensywa marketingowa przeniosła się do Internetu, głównie kosztem prasy i radia. Pomimo tych zmian nie odnotowano uszczerbku na jakości: piwo promuje się wciąż zgodnie z zasadami Kodeksu Etyki Reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 grudnia 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.12.2012

„Podziel serce – pomnóż miłość” – kampania Caritas (wideo)

2 grudnia rozpoczęła się XIX kampania Caritas pod hasłem „Podziel serce – pomnóż miłość”. Polega ona na rozprowadzaniu świec, które w Wigilię Bożego Narodzenia zapalane są na polskich stołach na znak solidarności z najbardziej potrzebującymi w Polsce i na świecie. Dochód z dystrybucji świec przeznaczony jest na całoroczne dożywianie tysięcy dzieci w szkołach i świetlicach, na pomoc edukacyjną oraz letni wypoczynek.