Ukazała się książka „Jak kreować marki, które pokocha Pokolenie Y?”
  • 0
  • 1
5.12.2012

Ukazała się książka „Jak kreować marki, które pokocha Pokolenie Y?”

Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1980–1996, nazywani również Pokoleniem Milenium, Następną Generacją czy Pokoleniem Klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich się określi – stanowią oni jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z tego pokolenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Babajaga

11 lat temu

Artykuł bez treści

To mógłby być ciekawy artykuł, gdybyście przeczytali tę książkę i streścili jej główne wnioski. Zamiast zamieszczać nudną reklamę przepisaną z okładki. Szkoda czasu.

5 grudnia 2012

4 grudnia 2012