0 2 0 0 0 11.01.2013Potencjał zakupowy polskich konsumentów w 2013 roku wyniesie 220 mld euroWedług corocznych prognoz instytutu GfK dotyczących siły nabywczej europejskich konsumentów, w 2013 roku potencjał zakupowy w Polsce wyniesie w sumie 220 miliardów euro, co daje polskiemu rynkowi 9. miejsce w rankingu zamożności rynków europejskich.
0 1 0 0 0 11.01.2013Kampania internetowa Frosty: dom mediowy OMD zamiast MPGDom mediowy OMD zajmie się całościową obsługą działań Frosty w Internecie w 2013 roku. Współpraca dotyczy planowania oraz zakupu kampanii, włączając w to wsparcie w wyszukiwarkach internetowych, RTB audience targeting oraz wsparcie platformy mobilnej. OMD przygotuje również kreacje do kampanii online.
1 1 0 0 0 11.01.2013Nowy spot Toyoty Auris (wideo)4 stycznia rozpoczęła się kampania zapowiadająca premierę Toyoty Auris. Akcja zakończy się w pierwszym tygodniu lutego, kiedy to wyemitowany zostanie nowy spot telewizyjny. Reklamy zostały zaadaptowane na potrzeby polskiego rynku, opracowano także autorskie przełożenie kampanii na inne media.
0 1 0 0 0 11.01.2013Polska Organizacja Turystyczna będzie promować Polskę w Azji. Kampania za 50 mln złPolska Organizacja Turystyczna zamierza w tym roku przeznaczyć 50 mln zł na promocję naszego kraju na rynkach azjatyckich, koncentrując się głównie na Państwie Środka. Polskę rocznie odwiedza około 30 tys. Chińczyków. POT oczekuje, że dzięki kampanii liczba ta wzrośnie kilkakrotnie.
0 1 0 0 0 10.01.2013Nowa agencja na rynku: The AddictivesThe Addictives to agencja komunikacji marek, która chce łączyć budowanie strategii, kreacji, działań PR i e-commerce z wykorzystywaniem nowoczesnych technologii. Firma jest spółką-parasolem w grupie z FaceAddicted i Mobberry, a jej właścicielami są Anna Robotycka i Piotr Krauschar.
1 1 0 0 0 10.01.2013„Zacznij rok w dobrym rytmie!” – kampania reklamowa Activii (wideo)Rozpoczęła się kampania telewizyjna Activii z portfolio Danone. Bohaterka spotu wspomina swoje świąteczne przyjemności. Jednocześnie w Nowym Roku chce zmienić swoje żywieniowe przyzwyczajenia.
0 1 0 0 0 10.01.2013Kampania promocyjna „Dolnośląskie w górę” planowana na majTrwają przygotowania do kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007–2013. Kampania rozpocznie się w maju i potrwa do czerwca.
0 1 0 0 0 10.01.201313 globalnych trendów w 2013 roku według agencji Havas (raport)Marian Salzman, CEO agencji Havas PR North America, wielokrotnie nagradzana specjalistka w dziedzinie identyfikacji trendów, od 17 lat przedstawia coroczne raporty. Każdy z nich prezentuje spostrzeżenia dotyczące zmieniających się wierzeń, systemów wartości, podejścia do życia i preferencji w zakresie mediów, a także szerszych zmian geopolitycznych, które mają wpływ na marki, biznes oraz sposoby tworzenia i kreowania wiadomości.
1 1 0 0 0 10.01.2013Syropy Paola – kontynuacja reklamowego wątku najsłodszych chwil (wideo)12 stycznia rozpoczyna się zimowa kampania syropów owocowych Paola (Hoop Polska), która jest kontynuacją letniej akcji reklamowej Paoli z 2011 roku. Nowej odsłonie działań nadal towarzyszy hasło „Syrop Paola – najsłodsze chwile”.
1 1 0 0 0 10.01.2013„Zatrzymaj ciepło w swoim domu” – kampania Drutexu (wideo)7 stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa Drutexu, wprowadzająca na rynek okno Iglo Energy. W kreacjach reklamowych podkreślana jest energooszczędność produktu. Akcja pod hasłem „Zatrzymaj ciepło w swoim domu” obejmuje telewizję, Internet, prasę i radio.