0 3 0 0 0 9.01.2013Kampania korporacyjna USP ZdrowieRuszają kolejne działania prowadzone w ramach kampanii korporacyjnej USP Zdrowie. Jej celem jest poinformowanie, że za markami produktowymi z segmentu OTC, takimi jak Apap, Ibuprom czy Gripex, stoi jedna firma.
1 1 0 0 0 9.01.2013Serce i Rozum aresztowani za włam do pralki (wideo)Ukazał się nowy spot reklamowy z Sercem i Rozumem. Tym razem bohaterowie trafiają na komisariat za pranie brudnych pieniędzy i dokonanie włamu do pralki. W telewizji, prasie, radiu, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej ruszyła pierwsza w tym roku kampania reklamowa z udziałem bohaterów marki operatora komórkowego. Jej hasło to „100 sposobów na oszczędzanie w Orange”.
0 1 0 0 0 9.01.2013Splio wkracza na polski rynek CRMSplio, twórca systemów CRM wspomagających relacje z klientem, kontynuuje strategię ekspansji w krajach o dużym potencjale rozwoju. Polska dołącza do oddziałów we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii i Chinach. To również początek ekspansji na rynek Europy Wschodniej.
0 1 0 0 0 9.01.2013Freshly Baked Ideas – nowa agencja ambient-eventowaZ początkiem 2013 roku swoją działalność rozpoczęłą agencja ambient-eventowa – Freshly Baked Ideas. O rozwój agencji dbają Magdalena Wiśniewska i Karolina Grzybowska, związane wcześniej z Project Ambient, Althermedia czy Grupą Białko.
0 1 0 0 0 9.01.2013Facebook zwiększa dochody z reklamy mobilnejJedna piąta wydatków reklamowych na Facebooku to te przeznaczane na reklamę w urządzeniach mobilnych – wynika z najnowszych badań agencji Kenshoo Social.
0 1 0 0 0 8.01.2013PwC wybrała realizatora swoich działań SEOPwC, globalna organizacja świadczącą usługi doradcze, zleciła kompleksową obsługę SEO agencji SEM Bluerank.
0 1 0 0 0 8.01.2013Nowa marka mobile agencji Lizard MediaAgencja kreatywna Lizard Media, istniejąca od 2008 roku i wdrażająca rozwiązania webowe dla średnich i dużych firm, utworzyła nową markę Lizard Mobile. Zajmie się ona projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań mobilnych dla firm i przedsiębiorstw z różnych sektorów rynku.
0 1 0 0 0 8.01.2013Plast-Box z agencją PRPlast-Box, producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting.
0 1 0 0 0 8.01.2013Polityka handlowa Atmediów na rok 2013Atmedia, biuro reklamy telewizji i nowych mediów, prezentuje politykę handlową na 2013 rok i rozpoczyna sprzedaż reklam na luty – pierwszy miesiąc jej obowiązywania. Ceny reklam w telewizji nie zmienią się w stosunku do ubiegłorocznych. Spółka utrzymuje też modele zakupowe wprowadzone w 2012 roku.
0 1 0 0 0 8.01.2013Media Regionalne rozpoczynają współpracę z adQuotaReklamy na mobilne strony internetowe oraz na aplikacje Mediów Regionalnych dostarczać będzie skandynawska sieć reklamy mobilnej adQuota. Firmy podpisały umowę o współpracy, która obejmuje wspólne pozyskiwanie reklamodawców oraz tworzenie kreacji mobilnych.