Polska Organizacja Turystyczna będzie promować Polskę w Azji. Kampania za 50 mln zł
  • 0
  • 1
11.01.2013

Polska Organizacja Turystyczna będzie promować Polskę w Azji. Kampania za 50 mln zł

Polska Organizacja Turystyczna zamierza w tym roku przeznaczyć 50 mln zł na promocję naszego kraju na rynkach azjatyckich, koncentrując się głównie na Państwie Środka. Polskę rocznie odwiedza około 30 tys. Chińczyków. POT oczekuje, że dzięki kampanii liczba ta wzrośnie kilkakrotnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51079 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.01.2013

13 globalnych trendów w 2013 roku według agencji Havas (raport)

Marian Salzman, CEO agencji Havas PR North America, wielokrotnie nagradzana specjalistka w dziedzinie identyfikacji trendów, od 17 lat przedstawia coroczne raporty. Każdy z nich prezentuje spostrzeżenia dotyczące zmieniających się wierzeń, systemów wartości, podejścia do życia i preferencji w zakresie mediów, a także szerszych zmian geopolitycznych, które mają wpływ na marki, biznes oraz sposoby tworzenia i kreowania wiadomości.