1 1 0 0 0 4.02.2013Odpowiedzialna zabawa aż do wschodu słońca w spocie Heinekena (wideo)Heineken po raz drugi podejmuje inicjatywę promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”. 60-sekundowy spot „The Sunrise”, który powstał w ramach kampanii, będzie emitowany w okresie karnawału w kinach oraz Internecie, a od początku lutego także w telewizji.
1 1 0 0 0 4.02.2013Kampania reklamowa preparatu dla mężczyzn Vitasteron (wideo)4 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa marki Vitasteron, należącej do producenta leków, firmy Valeant. Akcja obejmuje zintegrowane działania ATL, BTL i digital.
1 1 0 0 0 4.02.2013Bricomarché rozpoczyna kampanię skierowaną do franczyzobiorców (wideo)30 stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa poświęcona supermarketom Bricomarché. Spoty telewizyjne, ukazujące tę sieć sklepów jako sprawdzony i opłacalny pomysł na biznes, emitowane będą do 3 marca.
0 1 0 0 0 4.02.2013Krzysztof Hołowczyc został ambasadorem marki MotointegratorOd początku 2013 roku Krzysztof Hołowczyc jest ambasadorem marki Motointegrator. Serwis umożliwia zakup części, opon i akcesoriów samochodowych oraz ich montaż w jednym z ponad 5000 warsztatów sieci Inter Cars.
1 1 0 0 0 4.02.2013Koszmar suchych włosów w reklamie Garnier (wideo)4 lutego rozpoczęła się kampania nowej linii produktów Garnier Fructis Oleo Repair. Działania reklamowe będą prowadzone przede wszystkim w telewizji.
1 1 0 0 0 4.02.2013Tata dla Julki, czyli ojciec ambitnie gra do końca (wideo)1 lutego do Sieci trafił spot, w którym młody tata apeluje do internautów o pomoc w ratowaniu życia jego dziecka. Chociaż w filmie ojciec nie wypowiada ani jednego słowa, w ciągu ośmiu godzin udało mu się zebrać brakujące pieniądze na operację serca małej Julki – ponad 100 000 zł. Akcja była prowadzona tylko w Internecie.
0 1 0 0 0 4.02.2013Większość Polaków zamierza ograniczyć wydatki w gospodarstwie domowym62% Polaków deklaruje ograniczenie wydatków w gospodarstwie domowym. Polacy szukają oszczędności, ograniczając budżet na alkohol, papierosy, przekąski czy słodycze – wynika z projektu badawczego „Wskaźnik Intencji Zakupowej”, realizowanego przez dom mediowy OMD.
0 1 0 0 0 4.02.2013Google przekaże 60 mln euro francuskim wydawcom prasyGoogle wspomoże finansowo francuskie organizacje dziennikarskie. W tym celu wpłaci 60 mln euro na fundusz wspierający cyfryzację prasy we Francji. Umowa została oficjalnie ogłoszona 1 lutego przez rząd francuski i koncern Google.
0 6 0 0 0 4.02.2013Wyniki Megapanelu za grudzień 2012Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za grudzień 2012.
5 1 0 0 0 4.02.20135 reklam najchętniej oglądanych na YouTube w całości (wideo)YouTube opracował polski ranking najchętniej oglądanych spotów reklamowych wyświetlanych przed właściwymi materiałami wideo (tzw. pre-rolli). O miejscu w rankingu decydowało zaangażowanie internautów – to, jak chętnie oglądali daną reklamę, nie pomijając jej przed zakończeniem.