0 1 0 23.05.2013Capivit z apteczki do łazienki – próba zmiany przyzwyczajeń konsumentekRozpoczęła się kampania „Capivit codziennie rano dla Twojego piękna”. Obejmuje działania sponsorskie w telewizji, reklamy prasowe, komunikację on-line oraz trade marketing.
0 6 0 23.05.2013Marki spożywcze godne zaufania – European Trusted Brands 2013Zdaniem polskich konsumentów najbardziej godnym zaufania producentem żywności jest marka Winiary − wynika z badania European Trusted Brands 2013. Cenimy również takie marki jak Nestlé, Kujawski czy Żywiec Zdrój.
3 1 0 23.05.2013Nivea chce być blisko (wideo)Ruszyła kampania promocyjno-wizerunkowa „Pielęgnuj bliskość z Nivea”. Od maja do lipca będą odbywać się lokalne akcje ambientowe angażujące konsumentów. Towarzyszyć im będą działania ATL i BTL.
1 1 0 23.05.2013Jupik Camp w promocji napojów ze stewią (wideo)Marka Jupik organizuje Jupik Camp. Udział w letnim obozie wezmą laureaci konkursu promowanego obecnie m.in. w telewizji oraz Internecie.
0 1 0 23.05.2013E_misja Interactive 360 i SalesManago zostają partneramiAgencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) i SalesManago podpisały umowę partnerską. Dzięki nawiązanej współpracy agencja oferuje swoim klientom automatyzację działań marketingowych.
0 1 0 23.05.2013AXN wybrał dom mediowy do działań na trzech rynkachObsługą portfolio kanałów telewizyjnych AXN zajmie się Carat. Dom mediowy wygrał przetarg na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową off-line i on-line.
0 1 0 23.05.2013Firma Renault Polska wybrała agencję PR do działań w krajach bałtyckichKoordynacją działań PR marek Renault i Dacia w krajach bałtyckich zajmie się Partner of Promotion. Współpraca rozpoczęła się w maju.
0 1 0 23.05.2013Groupon rozstrzygnął przetarg na działania PRPrzygotowaniem i realizacją projektów i kampanii PR dla marki Groupon w Polsce zajmie się On Board PR Ecco Network. Działania w Internecie, w tym w social media, poprowadzi agencja Think Kong.
0 1 0 23.05.2013Artur Andrus promuje PodkarpacieDo Podkarpackiej Strefy Wrażeń – projektu promującego region i jego dziedzictwo kulturowe – dołączył Artur Andrus. Będzie zachwalał wrażenia i wydarzenia z Podkarpacia oraz projekty społeczno-edukacyjne i charytatywne prowadzone w ramach akcji PSW.
1 1 0 23.05.2013„Wesoła paczka” w kampanii ciastek Familijnych (wideo)Rozpoczyna się kampania wizerunkowa „Familijne. Wesoła z nas paczka”. Będzie realizowana do połowy czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (grupa TVP, Polsat, TVN oraz Atmedia) i serwisach internetowych (Allegro, Gazeta.pl i YouTube).