0 1 0 0 0 31.01.2013MTV Mobile wybrała agencję social mediaOd 1 lutego sieć komórkowa MTV Mobile rozpoczyna współpracę z agencją Get More Social. Zakres działań obejmie przygotowanie długofalowej strategii obecności marki w social media oraz obsługę kont MTV Mobile na portalach społecznościowych.
1 1 0 0 0 31.01.2013Kolorowe megafony w kampanii reklamowej Plus Mix (wideo)1 lutego rozpocznie się kampania promocyjna Plus Mix. Akcja będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz Internecie.
1 1 0 0 0 31.01.2013Alicia Keys została dyrektorem kreatywnym BlackBerry (wideo)Thorsten Heins, dyrektor naczelny firmy BlackBerry (dotąd Research In Motion) poinformował, że 14-krotna zdobywczyni nagród Grammy, piosenkarka i autorka tekstów – Alicia Keys została nowym globalnym dyrektorem kreatywnym marki. Informację podano z okazji premiery platformy BlackBerry 10.
0 1 0 0 0 31.01.2013L’Oréal rozstrzygnął przetarg na obsługę w social mediaFrancuski koncern kosmetyczny L'Oréal rozstrzygnął właśnie ogłoszony w grudniu przetarg na obsługę social media dla czterech marek: L’Oréal Paris, Men Expert, Garnier i Maybelline. Wygrała agencja marketingu zintegrowanego, łącząca kompetencje offline i online – Momentum Worldwide.
0 5 0 0 0 31.01.2013Raport „Marketing mobilny w Polsce 2012/2013”Nowy raport „Marketing mobilny w Polsce 2012/2013” zestawia m.in. opisy najważniejszych wydarzeń z rynku mobile w Polsce i na świecie oraz wybrane case studies. Zawiera też rozdział dotyczący smartfonów, przygotowany we współpracy z TNS Polska, a także prognozy kierunków rozwoju tej branży na rok 2013.
0 1 0 0 0 31.01.2013Badanie Gemiusa: Kim jest senior w polskiej Sieci?Liczba seniorów korzystających z Internetu systematycznie rośnie. Użytkownicy powyżej 55. roku życia stanowią obecnie 10,3% całej polskiej widowni internetowej. Chociaż w przestrzeni wirtualnej nadal dominują młodzi, dynamiczny wzrost udziału starszych to widoczny efekt starzenia się społeczeństwa.
0 3 0 0 0 30.01.2013Rok 2012 na polskim Facebooku podsumowuje SotrenderLiczba użytkowników Facebooka nadal rośnie, choć już nie tak szybko, jak wcześniej. Serwis ten jest jednym z głównych miejsc komunikacji firm z klientami. Zespół Sotrendera podsumowuje kolejny rok na polskim Facebooku.
0 1 0 0 0 30.01.2013Bon Prix będzie reklamował się przez product placementRozpoczyna się współpraca domu sprzedaży wysyłkowej Bon Prix z agencją Aldentro, specjalizującą się w tworzeniu zintegrowanych strategii content marketingu. Umowa obejmuje opracowanie rocznej strategii działań lokowania produktów w programach telewizyjnych, przygotowanie scenariuszy, a także opiekę na planie zdjęciowym.
0 1 0 0 0 30.01.2013Grupa Topex rozpocznie działania reklamoweGrupa Topex, właściciel polskich marek narzędzi ręcznych i elektronarzędzi, podpisała umowę z domem mediowym Arena Media. Współpraca obejmie działania reklamowe dla trzech marek: Topex, Neo i Graphite.
0 2 0 0 0 30.01.2013W styczniu wzrósł optymizm konsumentówRok 2013 Polacy powitali z nadzieją. Styczniowy pomiar wskaźnika optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos, po pesymistycznym spadku w grudniu, zanotował wzrost. Optymizm Polaków, mierzony wskaźnikiem WOK, wzrósł o 4 pkt, osiągając poziom 76 pkt. Wzrost zaobserwowano we wszystkich składowych wskaźnika.